IBM CMO Study: media społecznościowe według polskich dyrektorów marketingu - Marketing przy Kawie
IBM CMO Study: media społecznościowe według polskich dyrektorów marketingu
  • 0
  • 1
8.12.2011

IBM CMO Study: media społecznościowe według polskich dyrektorów marketingu

77% polskich respondentów badania IBM przyznaje, że nie czują się wystarczająco przygotowani do radzenia sobie ze wzrostem ilości dostępnych danych, natomiast 72% – ze spadkiem lojalności wobec marki. Co ciekawe, polscy ankietowani jednocześnie wskazują, że rosnąca ilość danych nie ma dużego znaczenia dla ich pracy (tylko 19% badanych wskazało, że jest to czynnik mający duży wpływ na marketing).

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54919 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

7 grudnia 2011