Kolejna edycja „Debat PR” - Marketing przy Kawie
Kolejna edycja „Debat PR”
  • 0
  • 1
8.12.2011

Kolejna edycja „Debat PR”

Debaty PR to cykl seminariów uniwersyteckich adresowanych zarówno do przedstawicieli środowiska akademickiego, jak i praktyków branży public relations. Stanowią one okazję do dyskusji nad aktualnymi problemami, łączącej dwa punkty widzenia: teoretyczny i praktyczny.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54929 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

8 grudnia 2011

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
8.12.2011

IBM CMO Study: media społecznościowe według polskich dyrektorów marketingu

77% polskich respondentów badania IBM przyznaje, że nie czują się wystarczająco przygotowani do radzenia sobie ze wzrostem ilości dostępnych danych, natomiast 72% – ze spadkiem lojalności wobec marki. Co ciekawe, polscy ankietowani jednocześnie wskazują, że rosnąca ilość danych nie ma dużego znaczenia dla ich pracy (tylko 19% badanych wskazało, że jest to czynnik mający duży wpływ na marketing).

7 grudnia 2011