Marka Jupi na bilboardach
  • 0
  • 1
29.05.2008

Marka Jupi na bilboardach

1 czerwca ruszy kolejna odsłona kampanii wizerunkowej napojów Jupi. Przez miesiąc, na bilboardach w 25 największych miastach w Polsce prowadzona będzie kampania outdoorowa marki Jupi, pod hasłem „Owoce są JUPI”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

29 maja 2008

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
29.05.2008

Mont Charles de Monaco wchodzi na rynek

Pierwsza kolekcja Mont Charles de Monaco, została zaprezentowana na tegorocznym festiwalu filmowym w Cannes, a także w ekskluzywnej Galerii Sztuki Maretti podczas wyścigu Formuły 1 o Grand Prix Monako w ostatni weekend. Ta luksusowa marka odzieżowa została założona przez absolwenta IUM-International University of Monaco (Międzynarodowego Uniwersytetu Monako) Johna Mcleana, a jej zarząd składa się w całości ze studentów i absolwentów tej uczelni.