0 1 0 0 0 9.06.2008Lee/Wrangler przez Bluetooth„Kup top i spodnie, dostaniesz 2 bilety do kina” – ten sprzedażowy koncept promocyjny został rozszerzony o nową technologię mobilną. Reklama promująca nową kolekcję i informująca o promocji była wysyłana przy pomocy urządzenia Bluetooth na telefony konsumentów w okolicy sklepu Lee/Wranger w galerii Złote Tarasy.
0 1 0 0 0 9.06.2008Orlen PetroZachód Sp. z o.o. wdraża ITCube CRMKonsultanci firmy ICsolutions - producenta oprogramowania ITCube CRM, przeprowadzili instalację i konfiguracje systemu ITCube CRM uwzględniając przy tym niestandardowe wymagania firmy ORLEN PetroZachód.
0 1 0 0 2 7.06.2008Fotokody w PolsceFotokody, nazywane też kodami 2D, od 1 lipca pojawią się na polskim rynku. Nową usługę wprowadza PTK Centertel.
0 1 0 0 0 6.06.2008Data PR z interactive.plDwie firmy z długoletnim doświadczeniem na polskim rynku: Data Public Relations oraz agencja interaktywna interactive.pl, rozpoczęły współpracę.
0 1 0 0 0 6.06.2008Wesele na żywo w Holiday Inn Warszawa JózefówW sobotę, 21 czerwca Holiday Inn Warszawa Józefów organizuje „Wesele na żywo” – imprezę prezentującą możliwości hotelu w zakresie organizacji wydarzeń związanych ze ślubem i weselem.
0 1 0 0 0 6.06.2008Cukierkowy konkurs OdryRozpoczęła się „Papierkowa Mania” - konkurs producenta słodyczy Odra S.A.
0 1 0 0 0 6.06.2008Zwycięzcy konkursu PRotony 2008Wczoraj wieczorem w Fabryce Trzciny po raz drugi rozdano nagrody branży PR - PRotony 2008. Na ceremonię wręczenia nagród przybyło ponad 250 specjalistów aktywnie działających w public relations. Galę prowadziła Katarzyna Pakosińska, gwiazda Kabaretu Moralnego Niepokoju.
0 1 0 0 0 6.06.2008Worldcom PR Group rozszerza zasięg sieciWorldcom Public Relations Group, największa na świecie sieć niezależnych firm PR, przyłączyła kolejne firmy i ogłosiła wybór nowego prezesa regionu EMEA. W Polsce sieć reprezentuje Glaubicz Garwolińska Consultants.
0 1 0 0 0 6.06.2008Kabriolety dla BTLExpress, sieciowa wypożyczalnia samochodów, po wprowadzeniu do swojej oferty kamperów, ruszył z kolejną nowością – buduje klasę Fun Car, czyli kabrioletów.
0 1 0 0 0 6.06.2008Ciszewski PR dla AllegroCiszewski Public Relations podpisała umowę na obsługę dziewięciu wakacyjnych eventów Allegro Power dla największego portalu aukcyjnego w Polsce. Dział Nowych Technologii w agencji Ciszewski PR będzie odpowiedzialny za komunikację medialną cyklu eventów, które odbędą się w największych miastach na terenie całego kraju. Impreza pod nazwą Allegro Power, której ambasadorem będzie wielokrotny mistrz Polski w rajdach samochodowych Leszek Kuzaj, będzie promowała bezpieczeństwo na drodze.