Marka Aldi obsługiwana przez Carat Polska
  • 0
  • 1
7.01.2020

Marka Aldi obsługiwana przez Carat Polska

W styczniu 2020 r. międzynarodowa sieć dyskontów spożywczo-przemysłowych Aldi rozpoczęła współpracę z domem mediowym Carat Polska (Dentsu Aegis Network). Umowa obejmuje wsparcie strategiczne biznesu, w tym planowanie i zakup mediów offline.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54672 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

7 stycznia 2020

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
7.01.2020

Zakupy online zależą od wieku kupującego. Raport „Klikasz i kupujesz. Preferencje zakupowe Polaków generacji X, Y, Z”

Rynek e-commerce w Polsce ma się świetnie i z roku na rok rośnie – pokazuje raport „Klikasz i kupujesz. Preferencje zakupowe Polaków generacji X, Y, Z”, wydany przez Digitree Group. Okazuje się, że różne grupy wiekowe inaczej robią zakupy online. Punktem wspólnym jest natomiast ogólny wzrost świadomości i wyedukowania e-klienta. Tendencja ta jest zauważalna u wszystkich, bez względu na wiek.