KFC dziękuje Borysowi i zmienia zdjęcie profilowe na Facebooku - Marketing przy Kawie
KFC dziękuje Borysowi i zmienia zdjęcie profilowe na Facebooku
  • 0
  • 1
7.01.2020

KFC dziękuje Borysowi i zmienia zdjęcie profilowe na Facebooku

Wierni fani to największa wartość dla każdej marki. KFC, doceniając lojalność Borysa – młodego miłośnika jedzenia serwowanego w restauracjach Colonela Sandersa – zdecydowała się mu podziękować.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55492 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

KFC ŚCIEMNIA

5 lat temu

Bzdura, to był atak hakerski. Bo ten chłopak pisał z osobami z konta KFC. W internecie są zrzuty ekranu rozmów.

7 stycznia 2020

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 1
7.01.2020

Zakupy online zależą od wieku kupującego. Raport „Klikasz i kupujesz. Preferencje zakupowe Polaków generacji X, Y, Z”

Rynek e-commerce w Polsce ma się świetnie i z roku na rok rośnie – pokazuje raport „Klikasz i kupujesz. Preferencje zakupowe Polaków generacji X, Y, Z”, wydany przez Digitree Group. Okazuje się, że różne grupy wiekowe inaczej robią zakupy online. Punktem wspólnym jest natomiast ogólny wzrost świadomości i wyedukowania e-klienta. Tendencja ta jest zauważalna u wszystkich, bez względu na wiek.