0 2 0 0 0 17.12.2019Innogy Polska prezentuje instalację z włóczki i światła, która zmienia kolor pod wpływem smoguFirma Innogy Polska zaprezentowała „Zero Emission Store”. Instalacja świetlna ma zwrócić uwagę mieszkańców Warszawy na zanieczyszczenie powietrza w stolicy. Akcja ma również zachęcić do wspierania wraz z Innogy producentów energii ze źródeł odnawialnych.
2 1 0 0 0 16.12.2019Świąteczna kampania Milki z przesłaniem w języku migowymRuszyła świąteczna kampania reklamowa marki Milka. Ukazuje historię dzieci przygotowujących szkolne przedstawienie oraz głuchoniemego mężczyzny.
0 4 0 0 3 16.12.2019Darmowe mycie samochodów elektrycznych, czyli „greenwashing” według PGEPGE Polska Grupa Energetyczna rozpoczyna akcję „Dajemy zielone światło na greenwashing”. W jej ramach od 16 do 22 grudnia będzie można umyć swój samochód elektryczny za darmo w dwóch wybranych punktach w Warszawie.
0 2 0 0 0 16.12.2019Heineken przygotował darmowe zestawy bezalkoholowego piwa na Dry JanuaryMarka Heineken stworzyła zestawy bezalkoholowego piwa z okazji Dry January. Opakowanie przypomina kalendarz adwentowy z 31 okienkami. Codziennie można wyciągnąć z niego jedną puszkę.
0 18 0 0 2 16.12.2019Narodowa Orkiestra Symfoniczna Polskiego Radia ma nową identyfikację wizualnąNarodowa Orkiestra Symfoniczna Polskiego Radia (NOSPR) zaprezentowała nową identyfikację wizualną. Gra ona skrótem, kontrastem i mocną typografią. Zachowuje brzmienie retro, choć to wersja zremasterowana – przekonują twórcy.
0 7 0 0 0 16.12.2019Świąteczna kampania Coca-Coli w rozszerzonej rzeczywistościCoca-Cola przetestowała funkcję in feed AR ads Facebooka. Dodatkowo na Instagramie udostępniła niestandardową dla tej platformy grę. Do wirtualnej rzeczywistości zostali przeniesieni bohaterowie kampanii świątecznych – święty Mikołaj oraz miś polarny. Dzięki ożywieniu postaci użytkownicy mogą wejść z nimi w interakcję.
0 1 0 0 0 16.12.2019PGNiG Superliga mężczyzn w piłce ręcznej wybrała The DigitalsRozstrzygnięto konkurs na obsługę kreatywną PGNiG Superligi mężczyzn w piłce ręcznej. Wygrała go agencja The Digitals (Grupa S/F). Umowę o współpracy podpisano na rok.
0 1 0 0 0 16.12.2019Badanie „MilleŚwięta 2019” – ile Polacy wydadzą na święta?Jak wynika z badania „MilleŚwięta 2019”, corocznie przeprowadzanego na zlecenie Banku Millennium przez IBRiS, na nadchodzące święta Bożego Narodzenia polska rodzina (gospodarstwo domowe) wyda średnio prawie 1838 zł. To kwota wyższa o 4,8 proc. od wydatków deklarowanych w ubiegłym roku.
0 2 0 0 0 16.12.2019Nadchodzą rodzinne i najpopularniejsze święta w Polsce. Badanie IRCenterBoże Narodzenie to najpopularniejsze święto obchodzone w Polsce spośród 36 innych świąt, m.in. Wielkanocy, Dnia Niepodległości czy Dnia Dziecka. Grudniowe święta są obchodzone przez 89% Polaków, nieco częściej przez kobiety (91%) – pokazuje badanie IRCenter.
0 1 0 0 0 13.12.2019Dlaczego ludzie oglądają coraz więcej telewizji i wideo – wyniki badaniaOglądalność telewizji i wideo rośnie od 25 lat, choć w tym czasie konsumpcja innych mediów spada. Okazuje się, że podczas oglądania telewizji ludzki mózg ogranicza inne zdolności poznawcze. Wykazało to badanie z wykorzystaniem EEG (metody badania bioelektrycznej czynności mózgu) oraz tzw. czasów reakcji. Wyniki opublikowano na łamach „Journal of Advertising Research”.