„Miłość ponad uprzedzenia” – spot P&G na igrzyska olimpijskie w Pjongczang
  • 1
  • 0
3.11.2017

„Miłość ponad uprzedzenia” – spot P&G na igrzyska olimpijskie w Pjongczang

Przed igrzyskami olimpijskimi w Pjongczang Procter & Gamble prezentuje nową odsłonę kampanii „Dziękuję Ci, Mamo”. Tym razem film opowiada o sportowcach pokonujących uprzedzenia. Pokazuje, jak mógłby wyglądać świat, gdybyśmy wszyscy patrzyli na siebie oczami matek.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54842 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

2 listopada 2017