0 0 0 0 0 22.03.2018Marketerzy sformułowali oczekiwania wobec badań mediów w przyszłości16 marca w IAA Polska odbyło się pierwsze spotkanie grupy roboczej przygotowującej założenia do projektu zmiany standardu badań mediów. Wzięli w nim udział przedstawiciele marketerów.
3 0 0 0 0 22.03.2018Ikea w internetowym show rozładowuje napięcia związane z zakupem mebliIkea próbuje załagodzić potencjalne kłótnie partnerów urządzających mieszkania. W kanale YouTube wprowadziła humorystyczny format „Matchers Keepers”. Pary i współlokatorzy biorą udział w show, by sprawdzić, czy ich gusta są zbieżne.
0 0 0 0 0 22.03.2018IAB Internet Week – o efektywności, botach i współczesnym digital customerJaka część reklam naszej marki jest widoczna? Jak bronić się przed botami i innymi zagrożeniami, wykorzystując sprawdzone techniki i narzędzia? Jak planować i efektywnie prowadzić kampanie z udziałem influencerów? Jak zwiększać ruch, liczbę klientów, sprzedaż i leady kontaktowe? Na te i inne pytania odpowiedzą eksperci branży marketingu internetowego podczas IAB Internet Week.
0 0 0 0 0 22.03.2018Co w zwyczajach Polaków zmienił zakaz handlu w niedzielę? Raport z badania SW ResearchZa nami dwie pierwsze niedziele, podczas których obowiązywał zakaz handlu. Wprowadzeniu regulacji towarzyszyły skrajne opinie. Zdaniem niektórych wielu Polaków będzie zmuszonych do zmiany zwyczajów zakupowych. SW Research sprawdził, jak nowy przepis wpłynął na tę kwestię.
1 2 0 0 0 22.03.2018„Poczuj różnicę” – kampania marki SchweppesW połowie marca wystartowała kampania marki Schweppes pod hasłem: „Poczuj różnicę”. To część planu konsekwentnego budowania wizerunku marki i zmiany jej percepcji wśród konsumentów napojów gazowanych.
1 1 0 0 0 22.03.2018„Nie ma wygranej bez procentów” – trzeci spot Fundacji Rak’n’Roll5 lat temu walczył z rakiem z przerzutami do płuc. Dzisiaj zmaga się z przygotowaniami do Biegu Rzeźnika na dystansie 78 km. Michał został bohaterem kolejnego spotu Fundacji Rak’n’Roll w kampanii 1%.
0 0 0 0 0 22.03.2018Škoda Polska rozstrzygnęła przetarg na kompleksową obsługę reklamowąŠkoda Polska wybrała agencję, która zajmie się kompleksową obsługą reklamową marki. Przetarg wygrała Isobar Poland Group (Dentsu Aegis Network Polska).
0 1 0 0 0 21.03.2018Bajkowy motyl Huawei zagościł w centrum WarszawyW centrum Warszawy na budynku Cepelii przy rondzie Dmowskiego pojawił się wielki motyl. Jest zapowiedzią kampanii promującej nową serię smartfonów Huawei P20. Ich globalna premiera odbędzie się 27 marca w Paryżu.
0 0 0 0 2 21.03.2018Zalando chce zastępować pracowników algorytmamiZalando zamierza zwolnić od 200 do 250 osób w oddziale w Berlinie – donosi „Frankfurter Allgemeine Zeitung”. Pracę stracić mają głównie pracownicy działu marketingu i sprzedaży. Ich zadania miałyby przejąć algorytmy i sztuczna inteligencja.
1 0 0 0 0 21.03.2018Bukmacher STS przedłuża współpracę z PZPN i rozpoczyna kampanięFirma bukmacherska STS rozpoczęła kampanię reklamową w związku z przedłużeniem umowy z PZPN. Spoty są emitowane od połowy marca we wszystkich telewizyjnych kanałach sportowych oraz przy okazji transmisji wydarzeń sportowych w największych kanałach ogólnopolskich.