0 1 0 0 0 15.07.2009Fresh Brand Design dla Poznań City Stadium 2012Agencja Fresh Brand Design przygotowuje materiały prezentacyjne dla Euro Poznań 2012, spółki odpowiedzialnej za promocję Euro 2012 i budowę stadionu miejskiego w Poznaniu. W ramach projektu agencja odpowiadała za wizję i kreację materiałów promocyjnych.
0 1 0 0 0 15.07.2009Co łączy krowę z kurczakiem?Jeśli przebierzesz się za krowę, dostaniesz za darmo kanapkę z… kurczakiem. Kto pójdzie na taki układ? Okazuje się, że chętnych będzie sporo.
0 1 0 0 1 14.07.2009W kierunku product placementW połowie maja jeden z domów mediowych ogłosił, że mimo bardziej optymistycznych zapowiedzi w Polsce spada jednak wartość rynku reklamowego. Nakłady na reklamę w pierwszym kwartale 2009 roku zmniejszyły się o ponad 5 procent w porównaniu do tego samego okresu roku ubiegłego. Z czego to wynika: z cięć w budżetach reklamowych spowodowanych szalejącym kryzysem, widmem tego kryzysu, a może rosnącą niechęcią konsumentów do reklamy jako takiej? Według działu badawczego innego domu mediowego – drastycznie rośnie nasz poziom niezadowolenia z obecności reklamy i niechęci do niej. Opracowano nawet Wskaźnik Irytacji Reklamą. Czyżby więc Polacy, delikatnie mówiąc, przestali ją (reklamę) „lubić”?
0 1 0 0 0 14.07.2009Telma dla Medical MagnusTelma Group Communications rozpoczęła współpracę z centrum medycznym Medical Magnus, specjalizującym się w traumatologii sportowej, ortopedii i rehabilitacji.
0 1 0 0 0 14.07.2009Nowy wizerunek DoratoFirma Ambra zmienia pozycjonowanie marki Dorato. Za kreację materiałów reklamowych odpowiada agencja reklamowa Swiift.
0 1 0 0 0 14.07.2009Czas na e-marketing – konkurs wirtuale.plAgencja e-marketingowa wirtuale.pl przygotowała konkurs przeznaczony dla osób odpowiedzialnych za realizacje strategii marketingowych w swoich firmach: min: właścicieli, menadżerów marketingu i PR, specjalistów ds. promocji i e-marketingu.
0 1 0 0 0 14.07.2009Nowa odsłona kampanii „Prowadzę – jestem trzeźwy”Chcemy, aby „trzeźwość” kojarzyła się ludziom pozytywnie – mówi ks. Piotr Brząkalik, współorganizator kampanii – z radością postępowania zgodnie z wartościami, z czystością sumienia, z przynależnością do wielkiej grupy ludzi, którzy w poczuciu odpowiedzialności za Życie mówią TAK trzeźwości za kierownicą. Te wszystkie dobre myśli znalazły wyraz w projekcie graficznym.
0 1 0 0 0 14.07.2009Multiscreen.TV – platforma video firmy ComticaSpółka Comtica (Grupa One-2-One) zaprezentowała nowy Multiscreen.TV – platformę do zarządzania treściami video.
0 1 0 0 0 14.07.2009Milion nowych drzew już rośnieDobiegła końca I edycja Programu Moje Silne Drzewo realizowanego przez firmę Żywiec Zdrój SA we współpracy z Fundacją Nasza Ziemia oraz Regionalną Dyrekcją Lasów Państwowych w Katowicach. Dzięki akcji nie tylko posadzono milion nowych drzew na Żywiecczyźnie, ale też zwrócono uwagę jak istotną rolę w życiu człowieka odgrywają lasy.
0 1 0 0 0 14.07.2009Sąd Apelacyjny uznał prawo Link4 do stosowania umowności przekazu reklamowego w reklamach produktów ubezpieczeniowychSąd Apelacyjny postanowieniem z dnia 9 lipca 2009 roku oddalił w całości wniosek Polskiej Izby Pośredników Ubezpieczeniowych i Finansowych (PIPUiF) o zabezpieczenie powództwa polegające na zakazie emisji przez Link4 reklam łączących cenę ubezpieczeń oferowanych przez towarzystwo w połączeniu z informacją o prowizji agentów ubezpieczeniowych. Oznacza to, że do czasu merytorycznego rozstrzygnięcia powództwa wytoczonego przez PIPUiF przeciwko Link4, towarzystwo może posługiwać się reklamami w konwencji kwestionowanej przez PIPUiF.