0 1 0 0 0 15.05.2008IQ Marketing dla Rexona for WomenPod hasłem „Postaw na gładkość” rozpoczęła się kampania promocyjno-wizerunkowa marki Rexona for Women.
0 1 0 0 0 15.05.2008Słodkie Upominki dla Noble BankuSłodkie Upominki – firma specjalizująca się w projektowaniu i produkcji słodyczy reklamowych – przygotowała czekoladki dla Noble Banku.
0 1 0 0 0 15.05.2008Edelman Polska dla FUTUPublishing & Design Group zostało nowym klientem Edelman Polska. Zadaniem Agencji jest przygotowanie strategii komunikacji dla FUTU Magazine oraz bieżące doradztwo komunikacyjne dla Zarządu firmy.
0 1 0 0 0 15.05.2008Muzyka i komplementy z Nivea i PIAPolonia Indoor Advertising (PIA) realizuje kampanię reklamową przy wykorzystaniu nośników indoorowych dla produktów marki Nivea Visage Young.
0 1 0 0 0 15.05.2008Sinea Group z Wojewódzkim Urzędem PracyAgencja Reklamowa Sinea Group dzięki wygranemu przetargowi, przygotowała na zlecenie Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Warszawie kampanię pro publico bono Programu Operacyjnego „Kapitał Ludzki. Wsparcie osób pozostających bez zatrudnienia na regionalnym rynku pracy.”
0 1 0 0 0 15.05.2008Wielka inauguracja cyklu Bacardi B-Live w MiamiGroove Armada, Deep Dish, Dave Navarro i wielu innych artystów wystąpiło na scenie Amfiteatru Bayfront Park w Miami podczas imprezy, która zainaugurowała międzynarodowy cykl Bacardi B-Live 2008/2009.
0 1 0 0 0 15.05.2008Mistrzostwa Europy seniorów w Taekwon-do na billboardach16 maja we Wrocławiu rozpoczynają się 23 Mistrzostwa Europy seniorów w Taekwon-do. O Mistrzostwach informuje kampania billboardowa.
0 1 0 0 0 15.05.2008Metamorphosis Brand Communications przygotuje strategię promocji KoszalinaPowstaje Strategia Promocji Miasta Koszalina. Opracowaniem Strategii zajmuje się wrocławska agencja Metamorphosis Brand Communications.
0 1 0 0 0 15.05.2008Data Solutions dla Route66Agencja marketingu relacji Data Solutions wygrała przetarg na przygotowanie i obsługę konkursu SMS’owego dla marki R66 z portfolio koncernu tytoniowego Imperial Tobacco.
0 1 0 0 0 15.05.2008„ryzyKOchania” na Mazowszu15 maja 2008, w ramach edukacyjnej kampanii społecznej "ryzyKOchania" przeciwko HIV/AIDS ruszającej właśnie na Mazowszu, w trzech miastach województwa mazowieckiego odbędzie się zaskakujący happening/FLASH MOB, czyli spontaniczna inscenizacja, która w swojej formie i treści będzie bezpośrednim odniesieniem do problemu HIV/AIDS.