Lubelska Project przygotowała kampanię "Dziennika Polskiego"
  • 0
  • 1
28.11.2008

Lubelska Project przygotowała kampanię „Dziennika Polskiego”

„Zobacz zmiany” to hasło kampanii reklamowej „Dziennika Polskiego”, przygotowanej przez Lubelską Project. Firma była odpowiedzialna za opracowanie strategii, zaplanowanie mediów i przebieg akcji na terenie Małopolski

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

28 listopada 2008

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
28.11.2008

Piąty Bal Charytatywny Fundacji Korporacyjnej Odpowiedzialności Społecznej

12 listopada br. po raz piąty odbył się Bal Charytatywny Fundacji Korporacyjnej Odpowiedzialności Społecznej (Foundation for Corporate Social Responsibility – FCSR). W Hotelu Hilton bawili się nie tylko przedstawiciele zaangażowanych społecznie firm, ale także dzieci, do których bezpośrednio trafia pomoc FCSR. Dochód z balu zostanie przeznaczony na rozwój programów prowadzonych przez Fundację.