Rusza kampania relaunchowa tygodnika "Wprost" - Marketing przy Kawie
Rusza kampania relaunchowa tygodnika "Wprost"
Advertisement
  • 0
  • 1
28.11.2008

Rusza kampania relaunchowa tygodnika „Wprost”

W poniedziałek 1 grudnia do sprzedaży trafi zupełnie nowy numer tygodnika „Wprost”. Jeden z najpopularniejszych tygodników opinii zmienia logotyp, szatę graficzną, czcionkę oraz przede wszystkim zawartość merytoryczną.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56325 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

28 listopada 2008