0 1 0 0 0 9.12.2008Planet PR wspiera młodych naukowcówAgencja Planet PR rozpoczęła współpracę na rzecz projektu Skarabeusz. Jest to jedyny w Europie prototyp łazika marsjańskiego, który weźmie udział w międzynarodowym konkursie University Rover Challenge 2009, odbywającym się rok rocznie na pustyni w amerykańskim stanie Utah.
0 1 0 0 0 8.12.2008Barcamp Poznań przenosi się do Starego BrowaruOstatnie w tym roku spotkanie poznańskiej branży internetowej z cyklu Barcamp Poznań odbędzie się już w najbliższą sobotę, 13 grudnia o godz. 13:00 w Słodowni w Starym Browarze.
0 1 0 0 0 8.12.2008Świąteczne miliardyJak wynika z raportu „Świąteczne prezenty i wydatki” przygotowanego przez TNS OBOP, statystyczny Polak przeznaczy w tym roku na zakup prezentów świątecznych średnio 258 zł, a na pozostałe wydatki świąteczne – 417 złotych. Oznacza to, że na tegoroczne święta wydamy łącznie 20,4 miliardy złotych.
0 1 0 0 0 8.12.2008Cohn & Wolfe dla Plaza CentersAgencja PR Cohn & Wolfe rozpoczęła współpracę z Plaza Centers N.V. Agencja będzie odpowiedzialna za relacje z mediami, doradztwo strategiczne, komunikację korporacyjną oraz działania PR dotyczące realizowanych w Polsce inwestycji. Agencję wybrano w wyniku konkursu ofert.
0 1 0 0 0 8.12.2008Microsoft Dynamics „Przyjacielem klienta”Już jutro odbędzie się w Warszawie konferencja inaugurująca program „Przyjaciele klienta.” Celem inicjatywy jest stworzenie nowych standardów i kodeksu dobrych praktyk z zakresu obsługi klienta, promowanie i nagradzanie wybitnych osiągnięć, a przede wszystkim wsparcie przedsiębiorców w budowaniu dobrych relacji z klientami.
0 1 0 0 0 8.12.2008Rusza kampania społeczna „Zero proMILA”Celem kampanii pod hasłem "Zero proMILA" jest uświadomienie kierującym, jakie zagrożenia wiążą się z piciem alkoholu i późniejszą jazdą autem. Akcja została zapoczątkowana w grudniu 2007 roku na ulicach Warszawy.
0 1 0 0 0 8.12.2008Galposter dla Kredyt BankuGalposter wygrał przetarg organizowany przez Kredyt Bank na realizację elementów oznakowania wewnętrznego.
0 1 0 0 0 8.12.2008MPG i Media Contacts zwyciężają na festiwalu Eurobest 2008W trakcie gali festiwalu reklamowego Eurobest, która odbyła się 4 grudnia w Sztokholmie, MPG i Media Contacts, należące do sieci Havas Media, odebrały sześć nagród, w tym Grand Prix za kampanię „Zone of Disappointment” dla stacji telewizyjnej BBC.
0 1 0 0 0 8.12.2008Przedświąteczna krzątanina PolekOkres przedświąteczny to okres wielkich zakupów - 50% badanych kobiet deklaruje, że zakupy robi głównie na promocjach i wyprzedażach. Ta grupa konsumentek poszukiwania prezentów świątecznych zaczyna już długo przed świętami. 55% ankietowanych deklaruje, że jeśli może zrobić coś sama zamiast kupować, chętnie poświęci swój czas.
0 1 0 0 0 8.12.2008Centrum Nauki Kopernik blogujeFirma Warbud SA – generalny wykonawca inwestycji Centrum Nauki Kopernik – uruchomiła bloga poświęconego budowie tego obiektu. Jego twórcą jest GoldenSubmarine, która obsługuje Warbud S.A. w zakresie internetu od ponad 3 lat.