„LOT dla firm”, czyli Gruppa66 Ogilvy dla PLL LOT - Marketing przy Kawie
„LOT dla firm”, czyli Gruppa66 Ogilvy dla PLL LOT
  • 0
  • 1
1.03.2006

„LOT dla firm”, czyli Gruppa66 Ogilvy dla PLL LOT

W dniu 1 marca rozpoczyna się kampania przygotowana przez agencję Gruppa66 Ogilvy dla PLL LOT. Jej zadaniem będzie promocja programu lojalnościowego „LOT dla Firm”. Kampania potrwa do końca kwietnia br. Obejmie prasę, Internet, radio i telewizję.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54913 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

1 marca 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
1.03.2006

Biuro Reklamy „Gazety Wyborczej” zacieśnia współpracę z Publicitas Promotion Network

Biuro Reklamy „Gazety Wyborczej” (Agora) podpisało 1 marca 2006 r. umowę o współpracy z Publicitas Promotion Network – jednym z największych na świecie brokerów sprzedaży reklam. Od 1 kwietnia 2006 r. Agora będzie sprzedawała powierzchnię reklamową w „Gazecie Wyborczej” na wybranych rynkach międzynarodowych z wyłącznym pośrednictwem Publicitas. Jednocześnie Publicitas będzie proponowało klientom zainteresowanym reklamą w polskiej prasie powierzchnię reklamową w „Gazecie Wyborczej”.