0 1 0 0 0 23.02.2006Nowa twarz Reserved – prosto od Diora i ChanelRESERVED sięgnęło w tym roku na najwyższą półkę światowej top-mody. Aby w pełni zaprezentować nową kolekcję RESERVED SPRING_SUMMER 2006 ściągnięto modeli z najznakomitszych agencji z Nowego Yorku.
0 1 0 0 0 23.02.2006Optimum PR zadba o wizerunek Mediatouch GroupGrupa marketingowo-wydawnicza Mediatouch Group wybrała agencję Optimum PR do współpracy nad kształtowaniem własnego wizerunku. Zadania agencji będą się koncentrować na promocji Grupy Mediatouch oraz wydawanych przez nią trzech tytułów prasowych.
0 1 0 0 0 23.02.2006PRO raporty dwaDom mediowy PRO Media House opublikował dwa raporty obrazujące podział wydatków reklamowych pomiędzy telewizję a media PRO (prasa, radio, outdoor i inne nośniki uzupełniające).
0 1 0 0 0 23.02.2006Outdoor Innovation ProgramW lutym b.r. Grupa Ströer zainaugurowała Outdoor Innovation Program. Celem Programu jest poszerzanie wiedzy wszystkich osób chcących poznać kierunki rozwoju reklamy zewnętrznej w Polsce, możliwości komunikacyjne outdooru, metody badań oraz sposoby udoskonalania i podnoszenia efektywności kampanii reklamowych.
0 1 0 0 0 23.02.2006Klasyka gatunku od GM RecordsPolskie drogi, Czterej pancerni i Pies, Stawka większa niż Życie, Daleko od szosy, Noce i Dnie. Tytuły, które wszyscy znamy, do których często powracamy i które na trwałe wpisały się w historię telewizji i obecnie stanowią dziedzictwo kulturowe kolejnych pokoleń.
0 1 0 0 0 23.02.2006Wielkanocne jajko z dekoracją – świąteczne promocje DelektyOd końca lutego aż do Wielkiej Nocy potrwa świąteczna akcja promocyjna wybranych kategorii produktów Delekty, m. in. ciast w proszku, deserów tradycyjnych (galaretek i budyniów), przypraw do pieczenia i spodów biszkoptowych. Promocje skierowano zarówno do tradycyjnego, jak i nowoczesnego kanału dystrybucji, a ich głównym odbiorcą są klienci ostateczni.
0 1 0 0 0 23.02.2006Toshiba na czele LigiW dniu 25 lutego rusza ogólnopolska akcja promocyjna „2006 FIFA World Cup™ Toshiba Edition”. Akcja prowadzona przez zespół promocyjny Toshiba organizowana będzie w każdą sobotę tygodnia w jednym z centrów handlowych w Polsce. Począwszy od 25 lutego Toshiba zaprasza do udziału w loterii do warszawskiej Galerii Mokotów oraz CH M1 w Markach, a w kolejnych tygodniach do CH Klif, CH Arkadia i Wola Park, jak również do centrów handlowych w innych miastach: gdańskiego CH Madison i Manhattan, do GALAXY w Szczecinie, krakowskiej Galerii Kazimierz i innych.
0 1 0 0 0 23.02.2006Stereo.pl SA z Ciszewski PRUmowa o współpracy ze Stereo.pl zawarta 15 lutego 2006 r. będzie obejmować kompleksowe media relations, w ramach których prowadzona będzie wielotorowa komunikacja do obszernej bazy mediów, w tym mediów marketingowych, ogólnoinformacyjnych, ekonomiczo-biznesowych oraz branżowych.
0 1 0 0 0 23.02.2006Unilever wybiera On Board PRW styczniu b.r. firma Unilever zadecydowała o podjęciu stałej współpracy z On Board PR w zakresie działań public relations dla marek Flora i Flora pro.activ. Wybór firmy On Board PR jest wynikiem konkursu ogłoszonego pod koniec 2005 roku. Zespołem odpowiedzialnym za prowadzenie działań PR dla obu marek pokieruje Tomasz Turzyński, konsultant On Board PR.
0 1 0 0 0 23.02.2006Janmedia współpracuje z KolporteremAgencja interaktywna Janmedia rozpoczyna kolejny duży audyt efektywności eCommerce. Klientem Janmedia została Grupa Kapitałowa Kolporter. Audyt dotyczyć będzie sklepów: ksiazki.ojeju.pl, muzyka.ojeju.pl, filmy.ojeju.pl, gry.ojeju.pl. Sklepu zostały uruchomione niedawno. Niemniej, już teraz znajduje się w nich 70 tysięcy produktów.