Logo DPD coraz bardziej widoczne
  • 0
  • 1
26.09.2006

Logo DPD coraz bardziej widoczne

Proces re-brandingu firmy Masterlink na DPD trwa blisko 5 miesięcy, a już prawie połowa taboru samochodowego została oznakowana nowym logo.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

26 września 2006

25 września 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
25.09.2006

Sukces drugiej edycji ECCO Walkathonu

23 września 2006 roku na Polu Mokotowskim w Warszawie, odbyła się druga edycja międzynarodowej imprezy charytatywnej ECCO Walkathon – Spacer Ludzi Dobrej Woli. Podobnie jak w zeszłym roku, uczestnicy nie zawiedli. Prawie 15 tysięcy osób przeszło ponad 127 tysięcy kilometrów i uzbierało 507 048 złotych. Każdy z uczestników przemaszerował średnio 9 kilometrów na rzecz trzech organizacji charytatywnych: Polskiego Towarzystwa Kardiologicznego, Polskiej Akcji Humanitarnej i WWF.