0 1 0 0 0 20.09.2006BI Insight S.A. – nowy gracz na rynku Business IntelligenceDnia 14 września 2006 roku została zawarta umowa, na mocy której Gilon Business Insight i Betacom S.A. powołały do życia spółkę BI Insight S.A. Głównym przedmiotem działalności nowego przedsięwzięcia jest świadczenie usług Business Intelligence.
0 1 0 0 0 20.09.2006Grupa Kolastyna i Miraculum w TVN StyleGrupa Kolastyna - jeden z czołowych polskich producentów kosmetyków pielęgnacyjnych - rozpoczęła promocję Złotej Orchidei, nowej linii Miraculum (marki znajdującej się w portfolio grupy).
0 1 0 0 0 20.09.2006Interaktywny ClearasilAgencja Zentropy stworzyła nowy serwis www.clearasil.pl. Strona jest przeznaczona dla młodych ludzi, którzy mają problemy z cerą. W niebanalny sposób prezentuje ofertę produktową oraz dostarcza kompleksowych informacji na temat pielęgnacji skóry. Założeniem serwisu jest interaktywność, dlatego wykorzystano w nim takie elementy, jak formularz zapytań czy newsletter.
0 1 0 0 1 20.09.2006Mężczyzna na zakupach – najnowsze odkryciaA. Hampp, The Latest Discoveries About Male Shoppers, "Advertising Age", 14.09.2006 Metroseksualność umarła! Raport z "The Man Conference" zorganizowanej przez Advertising Age i Maxim przynosi raczej niespodziewane rezultaty dotyczące zachowań konsumenckich wśród mężczyzn.
0 1 0 0 0 20.09.2006ITBC Communication zadba o relacje z mediami firmy House of SkillsAgencja ITBC Communication podpisała umowę z firmą szkoleniowo-doradczą House of Skills, dotyczącą prowadzenia działań media relations. ITBC Communication została wybrana w drodze konkursu ofert i będzie od września prowadzić biuro prasowe firmy House of Skills.
0 1 0 0 0 20.09.2006Marki ruszają w drogęS. Elliott, Hitting the Road With Brands in Tow, "The New York Times", 20.09.2006 Experiential marketing staje się coraz bardziej popularną i efektywną formą oddziaływania na konsumenta. Tym bardziej, że - w przeciwieństwie np. do reklamy telewizyjnej - potencjalni klienci sami mogą decydować o uczestnictwie w określonym wydarzeniu.
0 1 0 0 0 19.09.2006IMR contra choroby cywilizacyjneNa początku września Alter Medica powierzyła obsługę PR-ową linii preparatów Cedrus z limby syberyjskiej agencji IMR advertising by PR. Agencja podbiła Klienta koncepcją promowania szerokich wskazań Cedrusa w połączeniu z przybliżaniem dziennikarzom najnowszych doniesień na temat chorób cywilizacyjnych.
0 1 0 0 0 19.09.2006Smak Grecji w restauracjach KFC19 września, do menu restauracji KFC zostanie wprowadzona nowa pozycja Twister Atikos, czyli nowa wersja Twistera.
0 1 0 0 0 19.09.2006BizOn media, nowy gracz na rynku sprzedaży mediówBizOn media, ogłosił swoje powstanie na konferencji prasowej 19 września 2006 r., w Sali Notowań Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie. BizOn media jest nowym domem sprzedaży mediów, specjalizującym się w dotarciu do grupy celowej „biznes”. Początkowo nowy podmiot będzie działał w obszarach reklamy internetowej, ambientowej oraz prasowej. Dyrektorem zarządzającym nowego podmiotu został Rafał Szychowski.
0 1 0 0 0 19.09.2006Pieczywo na zdrowieBadania wskazują, że coraz więcej Polaków dotkniętych jest otyłością, coraz większej liczbie osób grozi miażdżyca. Winę za to ponosi nasz siedzący tryb życia i złe nawyki żywieniowe. Jednocześnie wiele osób zaczyna zdawać sobie sprawę ze znaczenia diety i ruchu dla zdrowia. Właśnie dla osób pragnących zdrowo się odżywiać, dbających o jakość tego, co jedzą i świadomych wpływu diety na funkcjonowanie organizmu, przeznaczone jest nowe pieczywo marki Schulstad – Zdrowa Linia.