0 2 0 0 0 21.10.2010Nowa kampania reklamowa GoldenLineBiznesowy Serwis Społecznościowy GoldenLine w październiku rozpoczął kampanię reklamową skierowaną do pracodawców. Celem jest zwrócenie uwagi na fakt, że w rekrutacji najważniejsza jest jakość otrzymywanych aplikacji, a nie ich ilość.
0 1 0 0 0 21.10.2010SPF w międzynarodowych strukturachStowarzyszenie Prasy Firmowej zostało członkiem International Customer Publishing Forum – jedynej międzynarodowej organizacji zrzeszającej stowarzyszenia custom publishing. Forum reprezentuje i upowszechnia najwyższe normy w branży. Jego głównym celem jest promowanie custom i content publishing jako narzędzia marketingowego.
0 2 0 0 0 21.10.2010Nowa kampania Eskadry na zlecenie PolkomtelaEskadra rozpoczyna właśnie realizację niecodziennej akcji promocyjnej dla marki Mixplus. Agencja jest autorem koncepcji kreatywnej kampanii, w myśl której Bezlik Rozmów zyskał wyrazistą osobowość, odpowiada też za realizację pomysłu.
0 1 0 0 0 21.10.2010On Board PR Ecco Network rozszerza praktykę employer brandingFirma doradcza On Board PR rozszerza praktykę employer branding o najnowsze rozwiązania wykorzystujące social media oraz technologie mobilne. Oferta jest skierowana do firm, które chcą podjąć aktywne działania w zakresie budowania wizerunku pracodawcy zarówno wśród obecnych, jak i potencjalnych pracowników.
0 1 0 0 0 21.10.2010Mobilvi promuje nowy model MitsubishiPod hasłem „Nowy ASX. Japoński wzór doskonałości” Mobilvi realizuje kampanię samochodów Mitsubishi w mobilnym Internecie. Akcja prowadzona jest na zlecenie domu mediowego Starcom.
0 1 0 0 0 21.10.201030 000 nagród w promocji Haribo25 października rozpoczyna się promocja Haribo, w której do zdobycia będzie w sumie 30 000 nagród.
0 1 0 0 0 21.10.2010Udany debiut „Mediafun Magazynu”„Mediafun Magazyn” – darmowy magazyn o marketingu, reklamie i social media, już dostępny on-line, w ciągu pierwszych 48 godzin od premiery pierwszego numeru dotarł do ponad 10 tys. czytelników.
0 1 0 0 0 20.10.2010Nowa globalna sieć agencji wchodzi na polski rynekMSL Group, sieć zrzeszająca na całym świecie, w ramach grupy Publicis, agencje wyspecjalizowane w komunikacji PR, będzie obecna w Polsce pod szyldem MSL Warsaw. Marka ta zastąpi obecne dotychczas na polskim rynku 180˚Public Relations i Publicis Consultants Rowland.
0 1 0 0 0 20.10.2010Promocja nowych sklepów Marks & Spencer w PolsceMarks & Spencer rozpoczął kampanię promującą otwarcie swych nowych sklepów w Warszawie oraz Jeleniej Górze. Kampania obejmuje lokalne działania w prasie, radiu, na nośnikach reklamy zewnętrznej oraz w Internecie.
0 1 0 0 0 20.10.2010Motywacja z wartością dodanąW ofercie Sodexo Motivation Solutions pojawiły się kupony i karty podarunkowe. Poza wartością nominalną gwarantują one również dostęp do ofert specjalnych oraz upoważniają do promocji i zniżek, nawet do 30 proc. w sklepach w całej Polsce.