Współpraca marketingu z PA coraz ważniejsza - Marketing przy Kawie
Współpraca marketingu z PA (public affairs) przybiera na znaczeniu – badanie World Federation of Advertisers
  • 0
  • 1
20.05.2024

Współpraca marketingu z PA (public affairs) przybiera na znaczeniu – badanie World Federation of Advertisers

Badanie World Federation of Advertisers (WFA) pokazało rosnące znaczenie współpracy świata marketingu i polityki. Ma to umożliwić marketerom lepsze zarządzanie ryzykiem w czasach polaryzacji konsumentów. Na razie oba światy są wobec siebie nieufne.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55869 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

18 maja 2024

17 maja 2024

16 maja 2024