0 1 0 0 0 20.05.2008Czy recesja wpłynie na budżety interaktywne?O widmie amerykańskiej recesji słyszy się od pewnego czasu bardzo często. Co na to marketerzy prowadzący kampanie interaktywne? Badanie Penton Research dla Promo Magazine z lutego 2008 roku donosi, że 43 proc. marketerów planuje zwiększyć w tym roku budżety, pomimo wiszącego w powietrzu widma recesji. Kolejne 37 proc. przyznało, że ich budżety interaktywnie utrzymane zostaną na tym samym poziomie, co powinno zapewnić stabilny wzrost rynku.
0 1 0 0 0 20.05.2008Pożyczki pieniężne P2P – NewsPoint o serwisach social lendingNewsPoint opracował kolejny raport dotyczący usług internetowych opartych na założeniach Web 2.0. Tym razem specjaliści przyjrzeli się portalom pożyczkowym, których użytkownicy wzajemnie pożyczają sobie pieniądze.
0 1 0 0 0 20.05.2008Czas e-zakupówZakładanie sklepów internetowych stało się bardzo popularne i coraz więcej firm z najróżniejszych branży decyduje się na taki krok. Patrząc na wyniki ankiety przeprowadzonej przez ING Bank Śląski, raport „E-commerce”, czy konkretne przykłady jak np. sukces outletu internetowego Bartek, przedsiębiorcy, którzy zdecydowali się na sprzedaż przez Internet mogą spać spokojnie.
0 1 0 0 0 20.05.2008Zapach dżungli Lenora w klubie Platinium24.04.2008 roku odbyła się impreza inaugurująca pojawienie się nowego zapachu Lenor Jungle Freedom. Dla podkreślenia klimatu wydarzenia firma “ad*aroma – marketing zapachowy” zauraczała gości kompozycją zapachową rozprzestrzeniającą się po wnętrzu klubu.
0 1 0 0 0 20.05.2008Vitax na nośnikach PIAPolonia Indoor Advertising (PIA) realizuje kampanię reklamową herbaty antycellulitowej VITAX przy wykorzystaniu nośników indoorowych.
0 1 0 0 0 20.05.2008Rekordowe inwestycje w reklamę internetowąW 2007 roku amerykańskie firmy zainwestowały w reklamę internetową ponad 21 miliardów dolarów - 26% więcej niż rok wcześniej. To kolejny rekord w branży interaktywnej. Czy szykują się następne?
0 1 0 0 0 20.05.2008Rusza ogólnopolski program edukacyjny „Zdrowie od pierwszych chwil”Celem kampanii jest propagowanie odpowiedzialnego podejścia do rodzicielstwa. Działania w ramach tegorocznej edycji Programu skupią się na edukacji dotyczącej właściwych nawyków żywieniowych oraz profilaktyki zdrowotnej wśród kobiet w ciąży i młodych matek.
0 1 0 0 0 20.05.2008Eskadra Publica dla „Metra”Eskadra Publica podpisała umowę na obsługę public relations dziennika „Metro”. Agencja została wyłoniona w drodze przetargu.
0 1 0 0 0 20.05.2008Trwa produkcja filmu reklamowego LubelszczyznyUrząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego podpisał umowę z agencją reklamową, która nakręci pierwszą w historii filmową reklamówkę Lubelszczyzny na potrzeby ogólnopolskiej kampanii TV. Zwycięzcą konkursu ofert okazał się lubelski Cumulus. Agencja już od kilku dni realizuje nagrania.
0 1 0 0 0 20.05.2008Newton nie zrobi kariery w TymbarkuNajnowszy spot marki Tymbark przygotowany przez McCann Erickson wyjaśnia dlaczego Newton nie mógłby dokonać swojego odkrycia, gdyby obserwował drzewka wiśniowe w sadach, z których dostarczane są owoce do napojów Tymbark „Wiśnia-Jabłko”.