Akcja promocyjna "Nieźle nadzianej czekolady Wedla" - Marketing przy Kawie
Akcja promocyjna "Nieźle nadzianej czekolady Wedla"
  • 0
  • 1
3.11.2008

Akcja promocyjna „Nieźle nadzianej czekolady Wedla”

Zakończył się kolejny etap kampanii wspierającej relaunch czekolady nadziewanej Cadbury Wedel Sp. z o.o. pod hasłem „Nieźle nadziane czekolady Wedla”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54935 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

3 listopada 2008

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
3.11.2008

Rusza IV edycja konferencji Bramy Kraju "Reklama w mieście, miasto w reklamie"

Rosnąca liczba reklam w polskich miastach staje się kwestią coraz bardziej problematyczną. Miasta zaśmiecane są przez tysiące szyldów, tabliczek, billboardów i zakrywających okna siatek. Reklamy przesłaniają nawet zabytkowe kamienice na najbardziej reprezentacyjnych deptakach. Sprzeciw wobec reklam wyrażają nie tylko media i stowarzyszenia zajmujące się estetyką przestrzeni publicznej, ale także obywatele, którzy starają się je zwalczać.