0 1 4.08.2005Lech nadal z Lechempublic relations TweetKompania Piwowarska S.A. przedłużyła umowę sponsorską z Lechem Poznań.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54857 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 3.08.2005Jak Cię widzą tak Cię pisząPARTNER ASM realizuje animacje sprzedaży dla odzieży z kolekcji gastronomicznej firmy Kegel-Błażusiak na terenie stoisk AGD w sieci Makro Cash&Carry w całej Polsce. Akcja potrwa do 15 sierpnia br.
0 1 0 0 0 3.08.2005ADP Polska współpracuje z Effective PRFirma ADP Polska specjalizująca się w outsourcingu kadrowo-płacowym i oferująca rozwiązania naliczania płac oraz administracji zasobami ludzkimi zleciła obsługę działań komunikacyjnych agencji Effective Public Relations. Effective PR będzie odpowiedzialna za politykę informacyjną ADP Polska, w tym m.in. za kontakty ze środkami masowego przekazu i współpracę z organizacjami biznesowymi oraz branżowymi.
0 1 0 0 0 3.08.2005IQ Marketing dla Philips GoGearAgencja IQ Marketing opracowała koncepcję i odpowiada za realizację działań sponsoringowo-wizerunkowych dla działu Elektroniki Użytkowej Philips Polska podczas trzeciej edycji Międzynarodowego Festiwalu Muzyki Elektronicznej Astigmatic, którego głównym sponsorem jest Philips.
0 1 0 0 0 3.08.2005Nowa nazwa FIRMY AW lipcu 2005 Agencja Graficzna FIRMA A zmieniła nazwę na Agencja Reklamowa NICEDAY. Zmiana łączy się z poszerzeniem oferty usług graficznych o pełną obsługę Klientów z zakresu reklamy i public relations. „Dołącz do nas …to będzie miły dzień” – tak głosi slogan reklamowy umieszczony na nowej witrynie www.niceday.pl