0 1 0 0 0 9.08.2005Spam pornograficzny odchodzi?Najnowszy raport “Sam Index” firmy Clearswift zawierający analizę ilości i tendencji spamu ujawnił znaczny spadek e-maili o tematyce pornograficznej. W czerwcu tego roku niechciane wiadomości zdominowała tematyka finansowa oraz reklamy medykamentów.
0 1 0 0 0 9.08.2005Nowa promocja olejów Castrol i BP8 sierpnia ruszyła wspólna akcja promocyjna olejów Castrol i BP. Na zwycięzców czekają zestawy nawigacji satelitarnej Hewlett-Packard. Aby wziąć udział w konkursie wystarczy kupić dowolny olej Castrol lub BP, wysłać SMS-a na specjalny numer i zachować dowód zakupu. Laureaci będą wyłaniani co 48 godzin, aż do 24 września.
0 1 0 0 0 8.08.2005Drugi Światowy Dzień MusztardyW pierwszą sobotę sierpnia odbędzie się Drugi Światowy Dnia Musztardy - święto wyjątkowego smaku i wyjątkowego produktu.
0 1 0 0 0 8.08.2005EventLab organizuje letni Road Show dla Totalizatora SportowegoAgencja EventLab specjalizująca się w marketingu doświadczeń wygrała przetarg na przygotowanie letniego Road Show dla Totalizatora Sportowego .
0 1 0 0 0 8.08.2005Wacom wybrał Veracomp na swojego dystrybutora w PolsceVeracomp rozbudowuje ofertę rozwiązań do profesjonalnej edycji obrazu. W połowie lipca dystrybutor podpisał umowę o współpracy z firmą Wacom, największym na świecie japońskim producentem tabletów graficznych. Veracomp otrzymał status autoryzowanego dystrybutora produktów Wacom na rynku polskim.
0 1 0 0 0 8.08.2005LOT – Pod dobrymi skrzydłamiRuszyła najnowsza kampania Polskich Linii Lotniczych LOT, której bohaterami reklam - zrealizowanych techniką animacji poklatkowej - są ptaki.
0 1 0 0 0 8.08.2005Taaka ryba w Pizza HutOd 2 sierpnia można spróbować tuńczykowej Pizzy Tunita w towarzystwie oryginalnego zestawu „Do schrupania”: słupków marchewki z dipem tzatziki.
0 1 0 0 0 8.08.2005Pokaż nam dokąd latamyPolskie tanie linie lotnicze Centralwings ogłaszają konkurs fotograficzny „Pokaż nam, dokąd latamy!”. Każdy, kto korzystał z usług tego przewoźnika, może przesłać zdjęcia z miejsc, do których lata Centralwings. Autorzy najlepszych fotografii mają szansę zaprezentować je szerszemu gronu i odwiedzić kolejne fascynujące rejony Europy nie ponosząc kosztów podróży.
0 1 0 0 0 8.08.2005SWATER zmniejsza ilość rozczarowańSWATER to innowacyjna platforma internetowa zaprojektowana, aby wspierać nawiązywanie kontaktów, oraz pomóc w tworzeniu trwałych związków. SWATER powstał jako odpowiedź na małą wiarygodność i efektywność serwisów randkowych i biur matrymonialnych. Platforma skierowana jest dla wszystkich osób poszukujących wartościowych i interesujących relacji międzyludzkich.
0 1 0 0 0 8.08.2005The Amazing Race – Central EuropeTelewizja akcji AXN wyprodukuje wielki przebój telewizyjny – przygodowy serial reality: The Amazing Race – Central Europe. Po raz pierwszy w historii, The Amazing Race zostanie zrealizowany poza Stanami Zjednoczonymi. Tom Davidson, Dyrektor Generalny AXN Central Europe, ogłosił, że stacja rozpoczęła przyjmowanie zgłoszeń od kandydatów, którzy chcą wystąpić w najbardziej niezwykłym przygodowym programie reality na świecie.