Lanserzy alternatywni, Beauty Queens i inni, czyli pokolenie show off – analiza Replise Poland i Izmałkowa Consulting
  • 1
  • 1
8.01.2014

Lanserzy alternatywni, Beauty Queens i inni, czyli pokolenie show off – analiza Replise Poland i Izmałkowa Consulting

Ostentacyjna konsumpcja i wyraźna skłonność do chwalenia się rzeczami materialnymi – to najważniejsze cechy „pokolenia show off” według raportu firm Replise Poland i Izmałkowa Consulting, przygotowanego na zlecenie Natalii Hatalskiej.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Marit B.

10 lat temu

1 chyba rusycyzm i 3 określenia angielskie na 5 nazw segmentów

Czy ktoś z badaczy, którzy opracowywali wnioski z tego badania, mówi i pisze biegle po polsku? Czy na pewno nie dałoby się znaleźć zrozumiałych dla wszystkich odpowiedników dla "Beauty Queens" itp.? I co znaczą te dziwne "profesjonały"? Według słownika profesjonał to odpowiednik profesjonalisty http://sjp.pwn.pl/slownik/2508550/profesjonalista, a jeśli już upierać się przy tym dziwnym i rzadko używanym określeniu, to czemu nie z liczbą mnogą "profesjonałowie"? Czy "profesjonały" to jakaś inspiracja rosyjskim, czy próba zaznaczenia silniejszego dystansu do tej grupy (tak jak np. "ci snobi" vs. "te snoby" - to drugie jest silniej nacechowane nagatywnie)?

Rozwiń komentarze

8 stycznia 2014