Reklamy Red Bulla, Złotych Wyprzedaży i szkoły policealnej GoWork.pl niezgodne z Kodeksem etyki reklamy (wideo)
  • 1
  • 1
8.01.2014

Reklamy Red Bulla, Złotych Wyprzedaży i szkoły policealnej GoWork.pl niezgodne z Kodeksem etyki reklamy (wideo)

KER rozpatrzyła skargę dotyczącą spotu „Titanic” marki Red Bull. Zdaniem komisji reklama jest sprzeczna z dobrymi obyczajami, bo wykorzystano w niej tragiczne wydarzenie do celów komercyjnych. Także reklamy Złotych Wyprzedaży i szkoły policealnej GoWork.pl zostały uznane za sprzeczne z Kodeksem etyki reklamy.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Ariete

10 lat temu

Reklamy Redbulla to niewykorzystany potencjał

Reklamy TV Redbulla to nieciekawe animacje, które trącą myszką. Kiepskie scenariusze i banalne puenty - koszmar. Natomiast marka Redbull to bogaty sponsor sportów ekstremalnych, które przyciągają ludzi z fantazją. Filmy pokazujące kolejne wydarzenia i rekordy są wspaniałej jakości, z zapierającymi dech w piersiach widokami i wyczynami. Odwołują się do silnych emocji: poczucia wolności, szaleństwa, uporu i zwycięstwa.
Dlaczego nie wykorzystać tego potencjału?
Zamiast tego mamy żenującą historyjkę rodem ze starego kawału, który wszyscy znają i który nikogo już nie śmieszy.

Rozwiń komentarze

8 stycznia 2014