Dyrektor marketingu Reserved przeprasza za swoją wypowiedź o kobietach
  • 0
  • 1
10.09.2018

Dyrektor marketingu Reserved przeprasza za swoją wypowiedź o kobietach

Marka Reserved rozpoczęła kampanię „I can boogie” z udziałem Joanny Kulig. Zamysł akcji wyjaśniała Monika Kapłan, dyrektor marketingu Reserved. Tłumaczyła, że działania mają zachęcać kobiety do „klasycznego flirtu i sztuki uwodzenia, jak za starych, dobrych czasów (…), w których kobieta była kobietą”. Teraz przeprasza za swoje słowa.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54814 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

10 września 2018

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
10.09.2018

Polacy przekonują się do mobilnych aplikacji programów lojalnościowych. Badanie ARC Rynek i Opinia

Rośnie odsetek osób używających aplikacji mobilnych programów lojalnościowych. Obecnie korzysta z nich 60% uczestników takich programów. Największą zaletą zdaniem użytkowników jest brak konieczności posiadania karty plastikowej. Najczęściej wykorzystywana funkcja to natomiast sprawdzanie aktualnych promocji – wynika z „Monitora programów lojalnościowych” ARC Rynek i Opinia.