Iiiii...zwycięzcą Międzynarodowego Festiwalu Reklamy w Cannes... jest... Ikea!!! Ze swym spotem o lampie: historią wyrzuconej lampki oraz irracjonalnej tendencji klientów do przywiązywania się do przedmiotów martwych!Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Międzynarodowy Festiwal Reklamy w Cannes, który odbył się w zeszłym tygodniu, jest największym zlotem zarządzających marketingiem i reklamą z całego świata. Przyznaje się tam zdecydowanie najbardziej prestiżową nagrodę w dziedzinie reklamy. Odbywa się to w gronie 9 tys. delegatów branży reklamowej i pokrewnych z całego świata, gromadzących się co roku na tej słynnej imprezie, by delektować się śmietanką kreatywności ze wszystkich głównych mediów, dyskutować o zagadnieniach branżowych i prowadzić interesy.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.