Polacy przekonują się do mobilnych aplikacji programów lojalnościowych. Badanie ARC Rynek i Opinia - Marketing przy Kawie
Polacy przekonują się do mobilnych aplikacji programów lojalnościowych. Badanie ARC Rynek i Opinia
  • 0
  • 2
10.09.2018

Polacy przekonują się do mobilnych aplikacji programów lojalnościowych. Badanie ARC Rynek i Opinia

Rośnie odsetek osób używających aplikacji mobilnych programów lojalnościowych. Obecnie korzysta z nich 60% uczestników takich programów. Największą zaletą zdaniem użytkowników jest brak konieczności posiadania karty plastikowej. Najczęściej wykorzystywana funkcja to natomiast sprawdzanie aktualnych promocji – wynika z „Monitora programów lojalnościowych” ARC Rynek i Opinia.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55503 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

10 września 2018