Lajkonik wybrał agencję do działań na Facebooku
  • 0
  • 1
16.07.2014

Lajkonik wybrał agencję do działań na Facebooku

Marka Lajkonik Snacks rozpoczęła współpracę z IdPR w zakresie komunikacji marki w social media. Do zadań agencji należy też bieżąca obsługa profilu marki na Facebooku. Podpisana umowa obowiązuje do końca roku.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

16 lipca 2014

  • 0
  • 5
  • 0
  • 0
  • 0
16.07.2014

Finał mundialu rekordowy również w polskim Internecie i telewizji – analiza Dentsu Aegis Network (infografika)

Ostatnia bramka mundialu ustanowiła rekord widowni przed telewizorami oraz aktywności wzbudzonej w social media. Od pierwszego gwizdka do zakończenia piłkarskich mistrzostw świata liczba osób przed telewizorami w Polsce dwukrotnie wzrosła, a zaangażowanie fanów w Internecie zwiększyło się przynajmniej dziesięciokrotnie – wynika z analizy przygotowanej przez grupę Dentsu Aegis Network.