Uśmiechy konsumentów we wrześniu znajdą się na wielkiej reklamie outdoorowej (wideo)
  • 1
  • 2
16.07.2014

Uśmiechy konsumentów we wrześniu znajdą się na wielkiej reklamie outdoorowej (wideo)

GlaxoSmithKline rozpoczyna kampanię reklamową specjalistycznych past do zębów. Działaniom pod hasłem „Wybieraj pasty świadomie” towarzyszy internetowy konkurs na uśmiech, który rozpozna największa liczba osób.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54790 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

16 lipca 2014

  • 0
  • 5
  • 0
  • 0
  • 0
16.07.2014

Finał mundialu rekordowy również w polskim Internecie i telewizji – analiza Dentsu Aegis Network (infografika)

Ostatnia bramka mundialu ustanowiła rekord widowni przed telewizorami oraz aktywności wzbudzonej w social media. Od pierwszego gwizdka do zakończenia piłkarskich mistrzostw świata liczba osób przed telewizorami w Polsce dwukrotnie wzrosła, a zaangażowanie fanów w Internecie zwiększyło się przynajmniej dziesięciokrotnie – wynika z analizy przygotowanej przez grupę Dentsu Aegis Network.

15 lipca 2014