Finał mundialu rekordowy również w polskim Internecie i telewizji – analiza Dentsu Aegis Network (infografika)
  • 0
  • 5
16.07.2014

Finał mundialu rekordowy również w polskim Internecie i telewizji – analiza Dentsu Aegis Network (infografika)

Ostatnia bramka mundialu ustanowiła rekord widowni przed telewizorami oraz aktywności wzbudzonej w social media. Od pierwszego gwizdka do zakończenia piłkarskich mistrzostw świata liczba osób przed telewizorami w Polsce dwukrotnie wzrosła, a zaangażowanie fanów w Internecie zwiększyło się przynajmniej dziesięciokrotnie – wynika z analizy przygotowanej przez grupę Dentsu Aegis Network.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54814 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

16 lipca 2014

15 lipca 2014