Łączenie e-commerce ze sprzedażą tradycyjną gwarantuje sukces w handlu detalicznym – pokazuje badanie Deloitte
  • 0
  • 1
12.02.2018

Łączenie e-commerce ze sprzedażą tradycyjną gwarantuje sukces w handlu detalicznym – pokazuje badanie Deloitte

Przychody 250 największych detalistów na świecie wyniosły w ubiegłym roku obrotowym (kończącym się najpóźniej w czerwcu 2017 r.) 4,4 bln dol. Rok do roku był to wzrost o 4,1 proc. Jak wynika z raportu firmy Deloitte, choć nadal 90 proc. sprzedaży globalnej ma miejsce w sklepach tradycyjnych, prawdziwa walka o klienta rozegra się w kanałach cyfrowych. Niezmiennie największym detalistą na świecie pozostaje Wal-Mart.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

52621 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

12 lutego 2018

9 lutego 2018