0 4 0 0 0 2.02.2018„Nie jesteś sama”. W polskich miastach pojawiły się billboardy na temat aborcjiInicjatywa Aborcyjny Dream Team on Tour i organizacja Kobiety w Sieci – aborcja po polsku rozpoczęły kampanię „Nie jesteś sama”. W jej ramach w wybranych miastach pojawiły się billboardy, które mają być wyrazem solidarności z kobietami, które usunęły ciążę.
0 0 0 0 0 2.02.2018Reprise hubem Johnson & Johnson w EuropiePolski oddział agencji Reprise został hubem w zakresie obsługi search marki Johnson & Johnson w Europie. Będzie sprawował opiekę nad realizacją strategii klienta na kilkunastu rynkach.
1 0 0 0 0 2.02.2018UAM w filmie rekrutacyjnym nawiązuje do popularnych filmówUniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu ma nowy film promocyjny. Kierowany jest on do osób chcących podjąć studia. Nawiązuje do znanych filmowych scen.
1 1 0 0 0 2.02.2018Huawei przekonuje, że dzięki smartfonom jesteśmy bliżej ukochanych. Kampania „Addicted to You”Huawei rozpoczął walentynkową kampanię. W jej ramach konsumenci będą mogli złożyć ukochanym osobom życzenia, które zostaną wyświetlone na ekranie w centrum Warszawy.
1 0 0 0 0 2.02.2018„Co teraz?” – kampania informacyjna Fundacji GajuszFundacja Gajusz rozpoczęła kampanię 1%. W spocie telewizyjnym lekarz grany przez Ireneusza Czopa informuje małą pacjentkę o nieuleczalnej chorobie.
0 0 0 0 0 2.02.2018MAN Truck & Bus Polska z agencją w social mediaFirma MAN Truck & Bus Polska powierzyła prowadzenie działań komunikacyjnych w social media Click Community. Agencja opracuje strategię obecności marki w mediach społecznościowych oraz koncepcję kreatywną. Zajmie się też prowadzeniem profili w serwisach Facebook i LinkedIn.
0 1 0 0 1 1.02.2018Ukazała się książka „Kierunek Freelance – sukces na własnych zasadach”24 stycznia miała miejsce premiera nowej książki z serii Samo Sedno – „Kierunek freelance” Ewy Brzozowskiej. Autorka, doświadczona freelancerka inspiruje do szukania pomysłu na siebie i konfrontowania go z realiami biznesowymi.
1 3 0 0 0 1.02.2018Kampania promująca wejście na rynek sieci komórkowej w aplikacjiNa rynek weszła marka Folx. To operator działający na zasadzie subskrypcji. Jego debiutowi towarzyszy kampania reklamowa.
0 0 0 0 0 1.02.2018EasyJet prosi konsumentów o pisanie wierszy na papierowych torebkachTanie linie lotnicze EasyJet zachęcają pasażerów do pisania miłosnych wierszy na papierowych torebkach umieszczanych w samolotach. To element walentynkowej akcji marki.
1 0 0 0 0 1.02.2018„Cała Polska wygrywa z Harnasiem”. Marka promuje loterię1 lutego ruszyła 12. loteria kapslowa piwa Harnaś. Towarzyszy jej kampania reklamowa.