0 25 0 15.10.2018Żel do piersi obwisłych, zezowatych i silikonowych w kampanii Fundacji Rak’n’RollPolki nie badają piersi. Boją się wyniku, ale też wstydzą się swoich biustów. W zmianie nastawienia do tego tematu ma im pomóc nowy produkt – żel dopasowany do każdego kształtu piersi, którego wystarczy użyć raz w roku. Pomocny ma być również bot o nazwie Booblabla dostępny na Messengerze. Fundacja Rak’n’Roll rozpoczyna kampanię społeczną zachęcającą do badania piersi.
0 0 0 15.10.2018ZFPR podnosi wymagania dla swoich członków28 września odbyło się nadzwyczajne walne zgromadzenie członków Związku Firm Public Relations. Przegłosowano na nim zmiany w statucie odnoszące się do minimalnych wymagań dla agencji członkowskich.
0 0 0 15.10.2018ING Bank Śląski wybrał Gong do obsługi w InterneciePrzetarg na kompleksową obsługę ING Banku Śląskiego w Internecie wygrała agencja Gong. Będzie odpowiedzialna za całość komunikacji marki online.
1 0 0 15.10.2018Myjąc ręce, możesz uszczęśliwiać innych – przekonuje TorkMycie rąk jest jednym z najskuteczniejszych sposobów zapobiegania rozprzestrzenianiu się infekcji. Ma wpływ na życie milionów osób. Dbanie o higienę rąk może również przyczyniać się do tego, jak czują i zachowują się ludzie wokół nas. Przypomina o tym spot marki wyrobów higienicznych Tork.
0 4 0 15.10.2018„PZU. Jedna praca, dwa wymiary” – kampania employer brandingowa marki15 października PZU rozpoczęło kampanię employer brandingową. Ma ona budować wizerunek firmy jako jednego z najbardziej atrakcyjnych pracodawców w Polsce.
0 0 0 15.10.2018Ponad 900 decyzji i 223 mln zł kar. UOKiK podsumowuje 2017 r.Ponad 900 decyzji z zakresu ochrony konkurencji i konsumentów, 223 mln nałożonych kar. Prawie 300 wydanych istotnych poglądów w sprawach sądowych, blisko 1600 zaopiniowanych projektów prawnych. To tylko niektóre z działań UOKiK w 2017 r.
0 0 0 12.10.2018Wykorzystywanie w reklamach brand heroes może przynieść długoterminowe wzrosty i oszczędności mediowe. Wyniki badaniaKonsekwentne użycie brand heroes i powtarzalnych motywów w reklamach znacząco podnosi reakcje emocjonalne odbiorców. Poprawia także rozpoznawalność marki. Daje też szansę na długoterminowe wzrosty – pokazuje badanie firmy System1. Obecnie jednak tylko 10% wszystkich wydatków na reklamę telewizyjną jest przeznaczanych na tego typu działania.
0 1 0 12.10.2018Grupa Polpharma współpracuje z 1000ideasGrupa Polpharma wybrała 1000ideas. Agencja kreatywna w ramach współpracy będzie przygotowywać strategie i projekty skierowane do lekarzy oraz odbiorców końcowych.
0 0 0 12.10.2018Dotknięcie zamiast przesuwania – Instagram rozważa nowy sposób przeglądania treściInstagram sprawdza nowy sposób poruszania się po zakładce Szukaj i eksploruj. Niewielka liczba użytkowników bierze udział w testach. W ramach zmian internauci otrzymaliby możliwość przeglądania kolejnych zdjęć poprzez ich dotknięcie, a nie jak dotąd przesuwanie.
0 1 1 12.10.2018Blogerka i woda marki Evian za 8 euro wywołały poruszenie we WłoszechPod koniec 2017 r. marka wody Evian nawiązała współpracę z włoską blogerką Chiarą Ferragni. Niedawno na sklepowe półki trafiła woda w szklanej butelce zaprojektowanej przez tę influencerkę. Evian z limitowanej serii kosztuje 8 euro za litr. Cena wywołała gorącą dyskusję w social media.