Detaliści, nie śpijcie! Nowe idzie coraz szybszym krokiemDetaliści, nie śpijcie! Nowe idzie coraz szybszym krokiemDetaliści, nie śpijcie! Nowe idzie coraz szybszym krokiemDetaliści, nie śpijcie! Nowe idzie coraz szybszym krokiem
Lepiej wyjść zmianom naprzeciw (fot. peshkov/Fotolia)

Detaliści, nie śpijcie! Nowe idzie coraz szybszym krokiem

Detaliści, nie śpijcie! Nowe idzie coraz szybszym krokiem
Sebastian Starzyński

Sebastian Starzyński

-

Sebastian Starzyński

Sebastian Starzyński

Aby walczyć o klienta, sieci handlowe muszą rozwijać nowe kanały oraz narzędzia komunikacji i sprzedaży. Nie powinny z tym zwlekać. Rozwój Internetu rzeczy, big data, ekonomii współpracy, a w dalszej perspektywie sztucznej inteligencji będzie nieunikniony.

Według danych Nielsena sprzedaż produktów spożywczych przez Internet podwaja się co dwa lata. Jeszcze do niedawna ta tendencja nie była aż tak widoczna, ale obecnie każda sieć handlowa musi mieć strategię sprzedaży online i mobile. A jeżeli jeszcze jej nie ma, powinna jak najszybciej ją przygotować.

Dwa najważniejsze trendy

Na rynku handlu detalicznego wyróżniają się obecnie dwa trendy.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się