Kultowe trampki Converse w ESCE Rock
  • 0
  • 1
28.08.2009

Kultowe trampki Converse w ESCE Rock

ESKA Rock i dystrybutor marki Converse, Amer Sport, podjęły promocyjną współpracę, w ramach której na polski rynek wprowadzana jest limitowana linia trampek ACDC.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

28 sierpnia 2009

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
28.08.2009

Opoczno nadaje ton - rusza ogólnopolska kampania wizerunkowa

Nabiera rozpędu nowa kampania wizerunkowa Opoczno. Głównymi bohaterami są kolekcje - Snake, Linero, Jazz i Metalic. Hasło "Opoczno nadaje ton" towarzyszy czterem oryginalnym layoutom, przedstawiającym kobiety z instrumentami muzycznymi na tle płytek. Gra słów w czytelny sposób nawiązuje do gry na instrumentach, a jednocześnie sygnalizuje, że Opoczno dyktuje trendy w nowoczesnym wzornictwie płytek ceramicznych. - mówi Maciej Michalak, Dyrektor Marketingu firmy CERSANIT S.A, która jest właścicielem marki Opoczno.