Jet Line pracuje dla IKEA
  • 0
  • 1
28.08.2009

Jet Line pracuje dla IKEA

Firma reklamy wielkoformatowej Jet Line na zlecenie sklepu IKEA w Katowicach zrealizuje akcję promocyjną z wykorzystaniem JetBike ‘ów. Przez tydzień rowery reklamowe będą wspierać akcję promocyjną informującą o Nowym Katalogu IKEA 2010, którego bezpłatna dystrybucja do mieszkańców aglomeracji śląskiej potrwa od 24 sierpnia do 13 września 2009r.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54825 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

28 sierpnia 2009

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
28.08.2009

Opoczno nadaje ton - rusza ogólnopolska kampania wizerunkowa

Nabiera rozpędu nowa kampania wizerunkowa Opoczno. Głównymi bohaterami są kolekcje - Snake, Linero, Jazz i Metalic. Hasło "Opoczno nadaje ton" towarzyszy czterem oryginalnym layoutom, przedstawiającym kobiety z instrumentami muzycznymi na tle płytek. Gra słów w czytelny sposób nawiązuje do gry na instrumentach, a jednocześnie sygnalizuje, że Opoczno dyktuje trendy w nowoczesnym wzornictwie płytek ceramicznych. - mówi Maciej Michalak, Dyrektor Marketingu firmy CERSANIT S.A, która jest właścicielem marki Opoczno.