Opoczno nadaje ton - rusza ogólnopolska kampania wizerunkowa
  • 0
  • 1
28.08.2009

Opoczno nadaje ton – rusza ogólnopolska kampania wizerunkowa

Nabiera rozpędu nowa kampania wizerunkowa Opoczno. Głównymi bohaterami są kolekcje – Snake, Linero, Jazz i Metalic. Hasło ”Opoczno nadaje ton” towarzyszy czterem oryginalnym layoutom, przedstawiającym kobiety z instrumentami muzycznymi na tle płytek. Gra słów w czytelny sposób nawiązuje do gry na instrumentach, a jednocześnie sygnalizuje, że Opoczno dyktuje trendy w nowoczesnym wzornictwie płytek ceramicznych. – mówi Maciej Michalak, Dyrektor Marketingu firmy CERSANIT S.A, która jest właścicielem marki Opoczno.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54813 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

28 sierpnia 2009

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
28.08.2009

Wrześniowa kampania Universal Channel promująca drugi sezon serialu "Californication"

7 września Universal Channel wyemituje premierowy drugi sezon popularnego serialu "Californication", który pokazany zostanie w poniedziałkowym paśmie komediowym. Tego samego dnia ruszy kampania reklamowa wspierająca serial – na antenie Universal Channel zostanie przeprowadzony pierwszy w historii kanału konkurs, w którym główną nagrodą będzie wycieczka dla dwóch osób do Parku Rozrywki Universal na Florydzie (USA). Co tydzień do wygrania będzie także 5 aparatów cyfrowych.