Kto w Europie Środkowo-Wschodniej najczęściej klika w internetowe reklamy? Badanie Gemiusa
  • 0
  • 1
16.05.2017

Kto w Europie Środkowo-Wschodniej najczęściej klika w internetowe reklamy? Badanie Gemiusa

W reklamy online najczęściej klikają internauci z Ukrainy, najrzadziej użytkownicy Sieci z Chorwacji. Na rynkach Europy Środkowo-Wschodniej wśród wykorzystywanych formatów reklam dominują banery. Jak na tle innych krajów wypada Polska? Sprawdził to Gemius.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

16 maja 2017

15 maja 2017