0 1 0 0 0 13.04.2017Sztuczna inteligencja – czy jesteśmy na nią gotowi? Badanie KRC Research45% konsumentów na całym świecie oczekuje pozytywnych skutków wprowadzenia sztucznej inteligencji. Tylko 7% spodziewa się jej negatywnego wpływu na społeczeństwo. Jeszcze więcej, bo aż 52% osób jest przekonanych, że AI będzie miała pozytywny wpływ na prywatną sferę życia. Przeciwnego zdania jest 7% – pokazało badanie przeprowadzone przez KRC Research dla Weber Shandwick.
0 1 0 0 0 13.04.2017Value Media i Synerise nawiązują partnerstwo strategiczneDom mediowy Value Media rozpoczął współpracę strategiczną z platformą Synerise – partnerem technologicznym w obszarze planowania i mierzenia efektywności marketingowej. Działanie narzędzi automatyzujących i integrujących działania on- i offline zostanie połączone z platformą Double Click by Google. Ma to umożliwić zaoferowanie klientom kompleksowego podejścia do komunikacji we wszystkich kanałach.
0 1 0 0 0 13.04.2017eBay obsługiwany przez Grayling Poland na kilkunastu europejskich rynkachFirma eBay rozpoczęła współpracę z Grayling Poland. Agencja zajmie się realizacją kompleksowych działań z zakresu komunikacji korporacyjnej.
0 7 0 0 0 13.04.2017Wyniki badania Gemius/PBI za marzec 2017 r.Gemius/PBI prezentują wyniki badania polskiego Internetu w marcu 2017 r. Tabele ukazują rankingi wydawców internetowych, zestawienie najpopularniejszych domen oraz aplikacji mobilnych.
2 1 0 0 0 13.04.2017Marcin Dorociński jako „Człowiek, który widział nową Insignię” (wideo)W kwietniu ruszyła kampania „Człowiek, który widział nową Insignię”. W tytułową rolę wcielił się Marcin Dorociński.
0 1 0 0 0 12.04.2017PepsiCo z programem dla wschodzących marek skupionych wokół zdrowego odżywiania11 kwietnia firma PepsiCo ogłosiła program dla przedsiębiorców pod nazwą „Nutrition Greenhouse”. Ten inkubator przedsiębiorczości został stworzony z myślą o wspieraniu firm skupionych wokół zdrowego odżywiania, które wchodzą na rynek spożywczy.
0 4 0 0 1 12.04.2017Generacja e-sportu: Polska z najwyższym współczynnikiem wzrostu w EuropieZyski z e-sportu w Europie w 2018 r. osiągną ponad 345 mln dol. W Polsce liczba odbiorców e-sportu będzie rosnąć na poziomie około 29% rok do roku. To najlepszy wynik wśród wszystkich przebadanych krajów – pokazuje badanie przygotowane przez firmy PayPal i SuperData.
0 3 0 0 0 12.04.2017Agnieszka Radwańska ambasadorką marki LotosGrupa Lotos chce zwiększać rozpoznawalność swojej marki na świecie. Do objęcia funkcji swojej ambasadorki zaprosiła najlepszą polską tenisistkę, Agnieszkę Radwańską. W ramach współpracy zaplanowano m.in. działania z zakresu edukacji sportowej, skierowane do utalentowanej polskiej młodzieży.
0 1 0 0 0 12.04.2017Wprowadzanie w błąd opinii publicznej. Opinia Rady Etyki PR na temat ukrytej reklamy w mediachRady Etyki Public Relations wydała opinię na temat praktyk na rynku związanych m.in. z płatnymi formami reklamy podobnymi do advertoriali czy reklamy natywnej, ale bez informacji dla czytelnika, że jest to materiał promocyjny. Uznała je za szkodliwe społecznie.
0 1 0 0 0 12.04.2017United Airlines straciły 800 mln dol. po brutalnym obejściu się z pasażerem9 kwietnia amerykańskie linie lotnicze United Airlines brutalnie wyprosiły pasażera z pokładu samolotu wylatującego z Chicago. Wideo rejestrujące zajście szybko trafiło do Internetu, sprowadzając na firmę falę krytyki. Zareagowali też inwestorzy.