„Krwawe lato” z wykrywaczem duchów na komórce
  • 0
  • 1
25.08.2009

„Krwawe lato” z wykrywaczem duchów na komórce

W stacjach telewizyjnych wystartowały spoty promujące multimedialną aplikację na komórkę, która „wykrywa” duchy. Autorem kampanii „Krwawe lato” informującej o utrzymanym w mrocznej tematyce zestawie mobilnych gier jest firma Mobiteam, wiodący dostawca mobilnej rozrywki w Polsce.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

25 sierpnia 2009

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
25.08.2009

Rusza sklep firmowy Nokia we Wrocławiu

Już jutro we Wrocławiu będzie miało miejsce oficjalne otwarcie drugiego w Polsce salonu firmowego Nokia. Sklep, mieszczący się w centrum handlowym Renoma przy ul. Świdnickiej 40 (I piętro), będzie otwarty od godz. 9.00. Z tej okazji przygotowano wiele atrakcji, dostępnych nie tylko dla klientów centrum handlowego, ale także mieszkańców Wrocławia. Pierwszy salon firmowy Nokia został otwarty 9 listopada 2007 w centrum handlowym Stary Browar w Poznaniu.