0 1 0 0 0 2.10.2006Advertiva dla sieci Euro AptekaAgencja Reklamowa Advertiva przygotowała kampanię reklamową dla sieci aptek - „Euro – Apteka”. W materiałach przygotowanych przez agencję wykorzystany zostanie wizerunek aktorki Małgorzaty Pieńkowskiej – znanej widzom z telewizyjnego serialu “M jak Miłość”.
0 1 0 0 0 2.10.2006G7 przygotowało nową promocję 7 days ChipityW połowie września rozpoczęła się nowa promocja rogala 7 days, należącego do portfolio Chipita Polska. Kampania promocyjna kontynuuje rozpoczętą na początku roku nową strategię marki i nową platformę komunikacji.
0 1 0 0 0 2.10.2006Hand Made odświeża wizerunek marki SidoluxDzisiaj (2 października) rozpoczyna się telewizyjna kampania reklamowa marki Sidolux. Nowe spoty odświeżające wizerunek marki przygotowała agencja Hand Made, która budżet strategiczny i kreatywny Sidoluxu zdobyła w wyniku przetargu.
0 1 0 0 0 2.10.2006Niedoceniany PRK. Ferreira, How has PR progressed as a medium, "Marketingweb", 28.09.2006 Artykuł porusza problem wpływu public relations na wzrost efektywności działań marketingowych. Skupia się także na szczegółowych odpowiedziach na kilka ważnych pytań pomagających w realizacji tego celu.
0 1 0 0 0 29.09.2006Październik miesiącem…czytaniaRadio PiN pomaga przetrwać koniec lata i jesienne smutne nastroje. Przez najbliższe 4 tygodnie na antenie Radia PiN 102FM będzie można wygrać książki w ramach akcji „Poczytaj mi jesienią”.
0 1 0 0 0 29.09.2006Reklama na paragonach zdaje egzaminNośnik reklamowy jakim są paragony, cieszy się rosnącą popularnością. Okazuje się iż odpowiednie wykorzystanie powierzchni reklamowej na rewersie paragonu, jest niezwykle skuteczne. Jest to jedna z najtańszych form reklamy w Polsce.
0 1 0 0 0 29.09.2006Albedo odkrywa nowy wymiar komfortu marki AristonZ początkiem października rozpoczęła się kampania internetowa wspierająca trwającą od września promocję sprzedaży sprzętu marki Ariston „Odkryj nowy wymiar komfortu”. Za koncepcję, kreację oraz organizację całego przedsięwzięcia odpowiada poznańska agencja Albedo Marketing.
0 1 0 0 0 29.09.2006McCann-Erickson autorem kampanii dla Maestro®Agencja reklamowa McCann-Erickson przygotowała kreację kampanii kart debetowych Maestro (MasterCard Europe) pod hasłem „Maestro. Gotówka Nowej Generacji”.
0 1 0 0 0 29.09.2006Grupa Fresh zmienia adresGrupa Fresh zmienia siedzibę. Od 2 października agencja będzie działać pod adresem: ul. Chlebowa 4/8, 61-003 Poznań. Nowy będzie również numer telefonu: +48 61 6540400.
0 1 0 0 0 29.09.2006Rozpoczyna się drugi koszykarski turniej gwiazd „Kasztelan Basketball Cup 2006”Dziś rozpoczyna się drugi koszykarski turniej Kasztelan Basketball Cup 2006, po raz kolejny sponsorowany przez markę Kasztelan z portolio Carlsberg Polska.