0 1 0 0 0 5.06.2006Francja i Niemcy w walce o złotoNowa reklama Pepsi Gold prezentuje napój zwycięzców 2006 r.
0 1 0 0 0 5.06.2006Rozpoczęła się telewizyjna kampania preparatu FrontlineZ początkiem czerwca rozpoczęła się kampania Frontline – preparatu dla psów i kotów zwalczającego pchły i kleszcze. Jest to pierwsza kampania telewizyjna leków OTC dla zwierząt w Polsce. Kampania potrwa miesiąc i pojawi się w TVN,TVP3, TVN7, TV4, Puls, Tele5, TVN24.
0 1 0 0 0 5.06.2006Promocja „Koloniada 2006” dobiegła końca31 maja br. dobiegła końca promocja konsumencka „Koloniada 2006” przygotowana przez agencję Euro RSCG Marketing House dla firmy Unilever. Akcja trwająca od 15 stycznia cieszyła się dużym powodzeniem – do siódmego tygodnia trwania promocji zgłosiło się aż 4700 uczestników, w dziesiątym tygodniu łącznie było ich już ponad 21000.
0 1 0 0 0 5.06.2006naelcedka® co to znaczy, co to jest …?naelcedka®, w tłumaczeniu na język potoczny oznacza naklejkę – „tapetę” na klapę notebooka. Przedstawiać może wszystko, zależy to wyłącznie od pomysłu i inwencji właściciela. Zastosowanie swoje ma zarówno w przypadku indywidualnych, jak i korporacyjnych użytkowników.
0 1 0 0 0 5.06.2006S4 i Lek Polska przynoszą ulgęRusza ogólnopolska kampania reklamowa leku Venitan, jednej z marek firmy Lek Polska. Twarzą akcji jest ikona polskiego sportu i aktywnego trybu życia – Irena Szewińska. Kampanię, która potrwa do połowy sierpnia, przygotowała fullserwisowa Agencja Reklamowa S4.
0 1 0 0 0 5.06.20061 milion flag już rozdanychDziś Tyskie rozdało milion flag dla kibiców w całej Polsce.
0 1 0 0 0 5.06.2006Rozpoczyna się prasowa kampania Creative Labs5 czerwca b.r. rozpocznie się w Polsce kampania firmy Creative, światowego lidera w dziedzinie produktów do cyfrowej rozrywki w komputerach osobistych i Internecie. Kampania reklamowa pod hasłem „ Usłyszeć to uwierzyć” ma na celu promocję wielokanałowych zestawów głośnikowych: Creative Inspire T6060 i GigaWorks Pro-Gamer G500. Kampania potrwa do końca lipca b.r. i będzie obecna w prasie kolorowej.
0 1 0 0 0 5.06.2006On Board PR pracuje dla Mobile Academy 2006Firma On Board Public Relations podjęła współpracę z organizatorami Mobile Academy 2006. Konsultanci On Board PR będą odpowiedzialni za obsługę medialną polskiej edycji projektu objętego patronatem prof. dr hab. Marii Janion. Działania firmy On Board PR będą realizowane pro publico bono.
0 1 0 0 1 5.06.2006Nowa Fanta TropicNa półkach sklepowych pojawia się nowa propozycja marki Fanta – wariant o smaku owoców egzotycznych. Nowy napój o nazwie Fanta Tropic zawiera sok pomarańczowy oraz aromaty owoców passiflory i brzoskwini. Napój charakteryzuje się intensywnym czerwono-różowym kolorem. Podobnie jak obecne od lat na polskim rynku Fanta pomarańczowa i Fanta lemonic, Fanta Tropic występuje w opakowaniach o pojemności: 0,5l, 1L i 2L PET. Nowy smak napoju Fanta będzie dostępny w ramach limitowanej serii dystrybuowanej w okresie letnim.
0 1 0 0 0 5.06.2006Tonic Kinley odmładza swój wizerunekTonic Kinley zmienił swoją etykietę. Teraz komunikuje ona nie tylko orzeźwiające działanie napoju i jego wysoką jakość, ale również młodsze, a przez to bliższe konsumentom, oblicze marki. Zmiana wizerunku marki jest związana z odmładzaniem się docelowej grupy konsumentów.