Król jest nagi na Facebooku
  • 0
  • 1
20.10.2010

Król jest nagi na Facebooku

Zakończył się konkurs „Król jest nagi”, organizowany na Facebooku przez markę Sobieski. Założeniem konkursu było zaprojektowanie przez fanów oficjalnego „zimowego kartonika” wódki.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

20 października 2010

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
20.10.2010

Więcej osób twierdzi, że promocje na nie nie działają

W dalszym ciągu największą popularnością wśród polskich konsumentów cieszą się stosunkowo nieskomplikowane formy promujące konsumpcję. Jednocześnie nieznacznie wzrosła liczba osób, które deklarują, iż promocja zupełnie na nie nie działa oraz że zawsze wybierają ten sam produkt, niezależnie od promocji – wynika z najnowszej fali raportu BTL Monitor, corocznie przygotowywanego przez ARC Rynek i Opinia.