Kraków wart jest zaliczenia - nowa kampania promocyjna Krakowa - Marketing przy Kawie
Kraków wart jest zaliczenia - nowa kampania promocyjna Krakowa
  • 0
  • 1
6.05.2009

Kraków wart jest zaliczenia – nowa kampania promocyjna Krakowa

Jedyny w Polsce koncert Lenny’ego Kravitza, II Festiwal Muzyki Filmowej oraz Festiwal Sztuk Audiowizualnych Art Boom to trzy wydarzenia promujące Kraków w najnowszej ogólnopolskiej kampanii pod hasłem „Kraków wart jest zaliczenia!” Kampania, organizowana przez Krakowskie Biuro Festiwalowe, potrwa do końca czerwca i obejmie outdoor oraz działania z zakresu BTL.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56922 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

:-( hhuhuha

16 lat temu

no nie wiem..

słaba ta kreacja- taka bez charakteru zupełnie..
:-(

6 maja 2009