0 1 0 0 0 15.05.2009Redcomm tworzy dział obsługi centrów handlowychW kwietniu Redcomm rozpoczął obsługę Centrów Handlowych Auchan znajdujących się w Piasecznie, Płocku i Warszawie. W ramach Agencji wydzielono specjalny zespół dedykowany wyłącznie do obsługi centrów handlowych.
0 1 0 0 0 15.05.2009Timecode promuje MichnikaDom produkcyjny Timecode stworzył trzy spoty TV promujące nową serię Gazety Wyborczej – „Dzieła wybrane Adama Michnika”.
0 1 0 0 0 15.05.2009Netizens dla Nestlé NutritionAgencja interaktywna Netizens wygrała przetarg na obsługę marek Nestlé Nutrition w internecie.
0 1 0 0 0 15.05.2009V Kongres „What’s going on in Retailing?!”W dniach 4-5 czerwca 2009 roku w Warszawie odbędzie się V edycja Kongresu „What’s going on in Retailing?!”. Organizatorem kongresu jest firma Blue Business Media.
0 1 0 0 0 15.05.2009Konferencja „Transparentność organizacji sportowych” – podsumowanie12 maja br. odbyła się druga konferencja z cyklu „Rewolucja w Sporcie”, którego organizatorem jest Ciszewski Marketing Sportowy i Sport.pl. Tematem drugiego spotkania była „Transparentność organizacji sportowych”. Wśród prelegentów wystąpili m.in. Adam Giersz, Sekretarz Stanu Ministerstwa Sportu i Turystyki oraz Michał Lipczyński, dyrektor marketingu KKS Lech Poznań.
0 1 0 0 0 15.05.2009PGNiG SA ogłasza wyniki postępowań przetargowychPolskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo (PGNiG SA) ogłosiło wyniki postępowań przetargowych przeprowadzonych wśród agencji reklamowych.
0 1 0 0 0 15.05.2009Flagowa, pomarańczowa rewolucja „Echo Miasta”Do narzędzi promujących gazetę „Echo Miasta”, wydawca dołączył nowy charakterystyczny nośnik, jakim są 3 metrowe, pomarańczowe flagi z logotypem tytułu. Flagi są elementem wyposażenia ruchomych punktów dystrybucji.
0 1 0 0 0 15.05.2009Otwarte Pokazy Leżakowania z Ciszewski Public RelationsAgencja Ciszewski Public Relations SA podpisała umowę o współpracy z marką El Sol należącą do portfolio Carlsberg Polska. W ramach umowy agencja będzie odpowiedzialna za działania media relations przy obsłudze projektu Otwarte Pokazy Leżakowania z El Sol.
0 1 0 0 0 15.05.2009Nowa kampania sklepów Żabka15. maja rozpoczyna się wizerunkowa kampania telewizyjna sklepów Żabka. Z początkiem czerwca działania promocyjne wzmocnione zostaną o emisję spotów radiowych.
0 1 0 0 0 15.05.2009ARBOmedia dla TP SAARBOmedia zrealizowała dla TP SA kampanię w przestrzeni miejskiej. Działania miały na celu zwiększenie świadomości o funkcjonowaniu usługi telewizyjnej w pakiecie Neostrada wśród konsumentów.