Kontekst dla sieci sklepów Intesport
  • 0
  • 1
4.09.2007

Kontekst dla sieci sklepów Intesport

W 2007 roku firma Kontekst autor konceptu wizerunkowego sklepów Intersport zrealizuje projekty co najmniej sześciu wielkopowierzchniowych sklepów sportowych tej marki. W trzech z nich trwają już prace budowlano-montażowe. Pozostałe trzy są projektowane.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

4 września 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
4.09.2007

Strategia PR na Uniwersytecie Warszawskim

Tylko przez dwa tygodnie, od 3 do 17 września br., trwają zapisy na Podyplomowe Studia Strategii Public Relations i Komunikacji Społecznej w Instytucie Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego. To pierwsze w Polsce studia PR przeznaczone dla specjalistów komunikowania z dłuższym doświadczeniem zawodowym, a nie wyłącznie dla nowicjuszy. Zajęcia poprowadzą konsultanci z wieloletnią praktyką przy programach public relations.