0 1 0 0 0 7.09.2007Notebooki HP wsparte kampanią reklamową w telewizjiFirma Hewlett Packard rozpoczyna kampanię reklamową notebooków z linii HP Compaq i HP Pavilion. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Optimedia.
0 1 0 0 0 7.09.2007Program Purmo Expert w kolejnej odsłonieTrwa drugi etap tegorocznego konkursu „Purmo Expert – Instalator”, który organizowany jest przez firmę Rettig Heating, producenta grzejników marki Purmo. Program skierowany jest do instalatorów zajmujących się montażem produktów Purmo.
0 1 0 0 0 7.09.2007PMT zmienia witryny Dominet BankPMT Marketing System wykleja blisko 800 metrów kwadratowych witryn w 160 oddziałach Dominet Bank. Działania trwające od 6 do 9 września są częścią kampanii "Wielokont" promującej nowy pakiet rachunków oszczędnościowo - rozliczeniowych.
0 1 0 0 0 7.09.2007Inmark dla marki MilkoPod hasłem "Milko - zmień swój dzień" rozpoczęła się loteria promocyjna jogurtów, kefirów i maślanek Milko produkowanych przez Spółdzielnię Mleczarską Mlekpol z Grajewa. Celem kampanii jest wzmocnienie sprzedaży tych napojów fermentowanych, a promocja skierowana jest głównie do aktywnych mieszkańców miast w wieku 20-45 lat, z dochodami powyżej średniej krajowej.
0 1 0 0 0 7.09.2007Lotos w krainie CeltówW październiku br. Impet Studio zajmie się kreacją, organizacją i realizacją dwudniowego eventu motywacyjnego dla kluczowych klientów firmy Lotos Paliwa.
0 1 0 0 0 7.09.2007Nowa kampania reklamowa Peugeot autorstwa Euro RSCG WarsawKampania wprowadzająca na rynek Peugeot 207 SW, w skład której wchodzi część międzynarodowa (TV) oraz lokalna (prasa i outdoor), została zrealizowana przez agencję Euro RSCG Warsaw.
0 1 0 0 0 7.09.2007Ucz się z OrangeOrange rozpoczyna kampanię promocyjną pakietu Nowy Twój Mix. Akcja zostanie przeprowadzona w salonach firmowych na terenie całego kraju.
0 1 0 0 0 7.09.2007Polkomtel w szeregach IAAMiędzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy IAA w Polsce ma nowego członka wspierającego - szeregi organizacji zasilił jeden z największych operatorów telefonii komórkowej w Polsce - firma Polkomtel S.A.
0 1 0 0 0 7.09.2007Premiery w trójwymiarzeKina Orange IMAX, należące do sieci Cinema City, wprowadzają na ekrany 3 nowe produkcje, wykonane w technologii 3D. Premierom towarzyszy kampania reklamowa, która swoim zasięgiem obejmie Warszawę, Kraków, Poznań, Łódź i Wrocław.
0 1 0 0 0 7.09.2007Technologia digital signage w praktyceW dniu 5 września br. w siedzibie Compendium CE w Warszawie odbyła się - po raz pierwszy w Polsce - prezentacja technologii digital signage w oparciu o rozwiązania firmy Cayin. Spotkanie zorganizowała firma Veracomp - wyłączny i autoryzowany dystrybutor marki Cayin w Polsce.