0 1 0 0 0 12.01.2007FFCreation.com promuje w Internecie markę P4Na niekonwencjonalny pomysł zrobienia brandingu dla nowego operatora telefonii komórkowej wpadła Agencja FFCreation.com.
0 1 0 0 0 12.01.2007Nowa strona Instytutu Wzornictwa PrzemysłowegoInstytut Wzornictwa Przemysłowego w Warszawie, najstarsza instytucja zajmująca się w Polsce tematyką designu, uruchomiła serwis dedykowany dla potrzeb przedsiębiorców, projektantów, dziennikarzy i wszystkich zainteresowany projektowaniem produktu.
0 1 0 0 0 12.01.2007Kimberly-Clark rozszerza współpracę z Euro RSCG SensorsOd stycznia 2007 Euro RSCG Sensors jest odpowiedzialna za komunikację korporacyjną firmy Kimberly-Clark. Powierzenie agencji opieki nad działaniami korporacyjnymi to efekt wygranego przetargu i udanej dotychczasowej współpracy między firmami.
0 1 0 0 0 12.01.2007Wylicytuj dla WOŚP przedmioty podarowane przez GoogleZa dwa dni rusza XV Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Pieniądze zbierane są na ratowanie życia dzieci poszkodowanych w wypadkach i naukę udzielania pierwszej pomocy. Wszyscy przyjaciele WOŚP zaproszeni są do licytowania przedmiotów wystawionych przez Google na aukcję Allegro – koszulki z podpisem samego Vintona G. Cerfa i lava-lampki – takiej samej, jakie stoją na biurkach pracowników Google na całym świecie.
0 1 0 0 0 12.01.2007Ciszewski Public Relations dla KLER S.A.Agencja Ciszewski Public Relations rozpoczęła współpracę z firmą KLER S.A., producentem ekskluzywnych mebli wypoczynkowych. Podstawowym zadaniem powierzonym agencji jest prowadzenie kompleksowych działań z zakresu media relations skierowanych do mediów biznesowych, społeczno-politycznych, lifestylowych. Obsługa obejmuje zarządzanie wizerunkiem firmy oraz osób, kluczowych dla jej powstania i rozwoju.
0 1 0 0 0 12.01.2007Wojownicy walczą z czasemZatrzymać czas, kontrolować jego przemijanie, zahamować oznaki, jakie upływające lata zostawiają na urodzie. To marzenie wielu kobiet. Teraz z tej nierównej walce wesprą je produkty nowej serii – Time Control.
0 1 0 0 0 11.01.2007To PRowcy napędzają CSR – wyniki badania92 % agencji PR oferuje usługi z zakresu zaangażowania społecznego. Co trzeci przedstawiciel agencji PR wdraża strategię CSR u klientów.71% PRowców inicjuje działania CSR.
0 1 0 0 0 11.01.2007Agencja zjednoczenie.com dla marki CEKOLAgencja interaktywna zjednoczenie.com uruchomiła nowy internetowy serwis korporacyjno-produktowy dla firmy Cedat, wytwarzającej produkty chemii budowlanej marki CEKOL.
0 1 0 0 0 11.01.2007Rozpoczęła się II Edycja Programu Partnerskiego – Program OlympusAgencja Pegasus Advertising Sp. z o.o. przygotowała drugą edycję Programu Partnerskiego - Program Olympus - dla światowego lidera w produkcji systemów obrazowania, firmy Olympus.
0 1 0 0 0 11.01.2007Pegasus Advertising Poland Sp. z o.o. dla firmy Robert Bosch Sp. z o.o.Agencja Pegasus Advertising Poland Sp. z o.o. przygotowała konkurs sprzedaży dla firmy Robert Bosch Sp. z o.o. Konkurs jest skierowany do partnerów handlowych klienta agencji.