Konsumenci znudzeni dzisiejszą technologią i zaniepokojeni jutrem – badanie Accenture (infografika)
  • 0
  • 1
8.01.2016

Konsumenci znudzeni dzisiejszą technologią i zaniepokojeni jutrem – badanie Accenture (infografika)

Mniej niż połowa konsumentów przebadanych przez firmę konsultingową Accenture przyznaje, że w nadchodzącym roku zamierza kupić nowy smartfon. Wiele osób martwi się też o to, czy urządzenia i usługi Internet of Things zapewniają bezpieczeństwo i ochronę prywatności.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

52288 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

8 stycznia 2016

7 stycznia 2016