IAB/PwC AdEx: w III kw. 2015 r. wzrost wydatków na reklamę online w Polsce o 20% (infografika)
  • 0
  • 1
7.01.2016

IAB/PwC AdEx: w III kw. 2015 r. wzrost wydatków na reklamę online w Polsce o 20% (infografika)

W III kwartale 2015 r. wydatki na reklamę online w Polsce wzrosły o 20,4%. W pierwszych trzech kwartałach rynek komunikacji cyfrowej osiągnął dzięki temu wartość 2,19 mld zł. Obserwowane trendy wskazują na to, że na koniec roku przekroczona została granica 3 mld zł. Takie wyniki przyniosło badanie AdEx, realizowane przez PwC na zlecenie IAB Polska.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

52643 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

7 stycznia 2016

6 stycznia 2016