Konsumenci w USA uznają reklamy tradycyjne za skuteczniejsze niż internetowe, a marketingowców za mało wartościowych (wideo)
  • 1
  • 6
25.10.2012

Konsumenci w USA uznają reklamy tradycyjne za skuteczniejsze niż internetowe, a marketingowców za mało wartościowych (wideo)

Digital marketing nie jest w pełni zgodny z potrzebami konsumentów, a pracownicy marketingu są niemal na końcu listy zawodów uznawanych za przydatne społecznie – wynika z najnowszego badania przeprowadzonego w USA przez Edelman Berland dla Adobe.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

denzi

12 lat temu

doczekalem

wreszcie ktos to nazwał po imieniu, a nie że w kółko social, digital, mobile itd.
wszyscy zapomnieli o podstawach, o kliencie, o potrzebach
o tym, że człowiek to istota rozumna i społeczna
a wiekszosc marketerów to niestety tylko powielac potrafi, a odwagi to za grosz nie maja (za to mniemanie o sobie hoho)

25 października 2012

24 października 2012